Koniec roku szkolnego

Witamy,

Chciałybyśmy się z Wami pożegnać, ponieważ nasz rok szkolny już się kończy i podziękować Wam za to, że odwiedzaliście nasz blog przez cały rok szkolny.

Dziękujemy i pozdrawiamy :-)

Maja i  Dominika

Posted in Bez kategorii | Komentowanie nie jest możliwe

Festyn rodzinny w naszej szkole

9 czerwca o godz.14.00 w naszej szkole rozpoczął się festyn rodzinny. Na początku odbył się pochód każdej klasy przez boisko i zaprezentowanie herbu zrobionego przez uczniów. Później odbyły się różne zawody sportowe. Ja brałam udział w skakaniu na skakance i zaplątywaniu ogromnego warkocza. Wszystkie te konkurencje były na punkty. Zdobywało je się dla całej klasy. Nasza zdobyła drugie miejsce, a pierwsze 6a. Dla klasy 6a nagrodami były talony na darmowe lody, a dla nas talony na darmowy popcorn. Na tym festynie była też straż pożarna i policja. Można było zwiedzić auto policyjne i strażackie. Po wszystkich konkurencjach panowie ze straży wzięli wąż i zaczęli lać wodą. Było super. Nie mogę się doczekać następnego festynu.

Maja :-) :-) :-)

Wycieczka do Zakopanego

Witam!

27 i 28 maja o godz. 6:45 wyjechaliśmy autobusem na dwa dni do Zakopanego. Podróż trwała niecałe 4 godziny. Po dotarciu na miejsce wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę. Na górze było dużo sklepów z pamiątkami. Gdy zjechaliśmy już z Gubałówki, mieliśmy dużo czasu na drobne zakupy. O godz. 17:00 pojechaliśmy do Ośrodka, żeby zjeść obiad. Mieliśmy tam własne pokoje. Ja byłam w czteroosobowym z Mają, Wiktorią i Nikolą. Od razu nam się one spodobały. Był tam telewizor i balkon. Następnego dnia wstaliśmy o 7:30 i poszliśmy na śniadanie do stołówki. Potem pojechaliśmy zwiedzać różne ciekawe miejsca. Wspinaliśmy się po kamiennych schodach i weszliśmy do Jaskini Mroźnej. Po zejściu pani zaproponowała chętnym, aby weszli do innej jaskini. Na zakończenie wycieczki spakowaliśmy swoje rzeczy i pojechaliśmy do McDonalda. Po zjedzeniu „małego co nieco” pojechaliśmy do domu. :-)

Ta wycieczka bardzo mi się podobała, ponieważ zobaczyłam różne ciekawe miejsca, których jeszcze nigdy nie widziałam. Chciałabym pojechać do Zakopanego jeszcze raz :-)

Dominika

3620 wejść !!!

Juhuuu, 3620 wejść na naszego bloga ;-) :-) ;-) :-)

Moje pasje i zainteresowania

Cześć, dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o moich pasjach i zainteresowaniach. A więc moją największą pasją jest jazda na rowerze i pływanie. W lato codziennie chodzę na basen i jeżdzę z rodzicami na wycieczki rowerowe. Poza tym lubię grać w MovieStarPlanet. Jest to moja ulubiona gra komputerowa. Gram w nią prawie codziennie. Lubię też czytać książki, malować i projektować ubrania. W przyszłości chciałabym zostać projektantką mody. A jeśli to by mi się nie udało, zostałabym okulistką ;-) :-)

Do zobaczenia

Maja

Posted in Bez kategorii | 2 Comments

Co podobało nam się podczas projektu :-)

Witam,

podczas naszego projektu pracowało nam się bardzo dobrze. Było wesoło, ale czasami trudno. Najbardziej podobało nam się kręcenie filmików na temat Gogolina. Niczego bym w projekcie nie zmieniała, ponieważ wszystko było tak jak miało być, chociaż czasami mieliśmy małe problemy z internetem, ale na szczęście udało się wszystko zrealizować :-) :-)

Maja

Zielona odznaka !!!!

Witamy,

dziękujemy za zieloną odznakę!!! Bardzo się cieszymy, że nareszcie ją mamy. Hurrraaaa!!! :-) :-) :-) :-)

Maja i Dominika

Posted in Bez kategorii | 1 Comment

Jak pracowaliśmy podczas projektu?

Witam,

w tym filmiku możecie zobaczyć zdjęcia, które powstały podczas naszego projektu.

Szkolny festiwal projektu „Szkoły z klasą 2.0″

21 maja w PSP nr 2 w Gogolinie odbył się festiwal na zakończenie projektu.

Rozpoczął się o godz.17.00 na pierwszym piętrze. Gośćmi byli rodzice dzieci z klas VI, V i I, uczniowie klasy piątej, szóstej, pierwszoklasiści oraz nasi goście, czyli osoby, które brały udział w wywiadach.

Na początek było przemówienie Pani Dyrektor na temat całego projektu. Później odbył się występ klas I, które realizowały własny projekt pt.: „Wiosenne inspiracje”. Po tym występie  dzieci zaśpiewały piosenkę o żabce.

Potem nasi koledzy i koleżanki opowiedzieli o naszej pracy podczas realizacji projektu, czyli o tym jak przygotowaliśmy broszurkę o Gogolinie,  przeprowadzaliśmy wywiady z mieszkańcami Gogolina, nagrywaliśmy filmiki o ciekawych obiektach w naszym miasteczku oraz tworzyliśmy prezentację. Nasi goście mogli przy tym obejrzeć efekty naszej pracy: tj. broszurkę, filmy o Gogolinie w czterech językach  i prezentację Prezi , w której znalazły się nagrane przez nas wywiady. Po prezentacji ponownie wystąpiły klasy I i zaprezentowały taniec do piosenki o kaczkach („Kaczuszki”). Później opowiedzieliśmy naszym gościom o tym, czego się nauczyliśmy podczas realizowania tego projektu. A było się czym chwalić. Następnie Karolina zaprosiła wszystkich do obejrzenia filmu przedstawiającego naszą pracę podczas projektu. Po tym filmie znowu zaśpiewała klasa pierwsza. Tym razem bohaterem piosenki był bocian.  Później pani Popiel- nauczycielka matematyki pokazała stworzoną przez siebie prezentację. Po tej prezentacji podziękowaliśmy wszystkim za pomoc w realizowaniu projektu Szkoły z Klasą 2.0 i za poświecenie nam cennego czasu. Wyznaczone osoby wręczyły naszym gościom, którzy brali udział w wywiadach płyty, na których były zamieszczone wszystkie wywiady i filmiki na temat Gogolina.

Na koniec naszego występu osoby najaktywniejsze zostały nagrodzone książkami. Pozostałe osoby dostały nagrody pocieszenia : kredki i słodycze.

Po Festiwalu nasi rodzice i goście zostali zaproszeni na kawę i ciastka. Podczas tego spotkania dzieci uczyły swoich rodziców korzystania z netbooków i tego czego nauczyły się podczas projektu.

Festiwal skończył się o godz.19.00. Bardzo mi się on podobał. Mam nadzieje, że naszym gościom również!!!

Maja :-) :-) :-)

P.S. Dołączam tu prezentowane podczas festiwalu efekty naszej pracy:

Broszurkę (niestety ma za dużą pojemności nie możemy jej umieścić na blogu

Prezentację, która przygotowaliśmy w prezi:

Filmy o Gogolinie w czterech językach ( w ostatniej prawie chwili Emanuel zdążył nagrać jeszcze wersję włoską)

Przewodnik po Goglinie w j. polskim:

Przewodnik w j. niemieckim:

Przewodnik w j. angielskim:

Przewodnik w j. włoskim

Posted in Bez kategorii | 1 Comment

Przygotowania do festiwalu !!!

We wtorek 21.05 o godzinie 17:00 odbędzie się nasz festiwal. Podczas tej uroczystości zaplanowaliśmy:

1. Przemówienie pani Dyrektor
  2. Krótki wstęp na temat naszej pracy podczas projektu.
  3. Pokaz broszurki
  4. Prezentacja materiału filmowego (Przewodnik w  j.niem, polskim i j.ang.)
  5. Pokaz prezentacji Prezi
  6. Prezentacja naszych umiejętności (każdy z nas opowie, o tym co robił i czego się nauczył podczas projektu)
  7. Pokaz filmu przedstawiającego naszą pracę.

Na nasz festiwal zaprosimy rodziców i naszych dziadków. Oprócz tego osoby, z którymi przeprowadzaliśmy wywiady. Mamy nadzieję, że wszystkim spodobają się efekty naszej pracy. ;-)