Reklamy?


Reklamy czyli jak psychologicznie zwabić konsumenta aby wybrał właśnie dany produkt. Powyższa reklama to reklama leku metafen, która zostaje w pamięci na bardzo, bardzo dlugo. Niestety sama byłam tego świadkiem. Pisząc ten wpis rozmyślam nad tym dlaczego zwykła ulotka, ktorą betewu musi znajdowac się w reklamie leku (tak mówił adbuster, więc to musi być prawda, hahah) ulotką, która została przedstawiona jalo piosenka, z bardzo prostą linią melodyczną, żywymi kolorami i komicznym tańcem. To aż zadziwiające w jak prosty sposob można dotrzec do potencjalnego klienta. Podsumowując ów reklamę myślę, że takie proste reklamy są naprawdę najlepszym sposobem na zapamiętanie i w przyszłości na wielkości dochodów ze sprzedaży danego artykułu.
A teraz tak szczerze, z ręką na sercu. Jest wśród was ktoś kto nigdy nie chciał być szybszy od głosu, który czyta:’przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki..’ itd? tak myślałam że nie ma.taliej osoby, hahah jak ja was znam <3
A teraz żeby nie było że przeze mnie w tym kraju jest coraz więcej bezmózgów ciekawostka. Ten tekst jest czytany bardzo szybko, ponieważ nie może zajmować więcej niż 8s reklamy jednak musi być w niej użyty, booyah!

Powrót

Strasznie przepraszam, że tak długo mnie tutaj nie było, ale.niestety miałam problemy z komputefem i word presem przez co nie mogłam dodawać wpisów choć potwornie tego chciałam. Wiec jeszcze raz bardzo przepraszam ale juz wracam! Szykujcie sie na nowa porcję wpisów;) BUZIAKI;*

Serwisy społecznościowe

Czy jest ktoś kto nie wie czym jest facebook, twitter lub ask? może kilka osób by się znalazło jednak myślę, że wiekszosc z was nie dość że zna te serwisy sam z nich regularnie korzysta. Ale jak zdefiniować hasło ‚serwis społecznościowy’? Według bardzo pomocnej cioci wikipedii serwis społecznościowy to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o społeczność tworząc social media czyli po prostu media społecznościowe. uff.. troche skomplikowanie cnie? jakby to uprościć? Wedlug scamal z calego świata seris spolecznosciowy to po prostu strona internetowa, dzięki której utrzymujemy kontakt ze znajomymi ale tez poznajemy nowe osoby;) Moim zdaniem facebook czy myspace to bardzo przyjazne serwisy do czasu kiedy wiemy jak z nich korzystać. Ostatnio coraz popularniejszy stał się ‚hejting’ czyli często bezpodstawne upokarzanie i obrażanie kogoś w internecie najczęściej anonimowow. Nie podając swojej tożsamości hejterzy nie czują się winni bo w końcu kto im udowodni że to akurat on napisał coś obraźliwego? no właśnie. nikt, a szkoda. Jest to temat o któr ym warto mówić i pisać. Innym ciekawym tematem może być cyberprzemoc czy też selfie, czyli tzn. zdjęcia z rąsi ale o tym w kolejnych wpisach. Trzymajcie się i nigdy nie zapiminajcie o uśmiechu! Bo uśmiech to najlepszy strój każdej dziewczyny i każdego chłopaka c;

Chwila przerwy

Spokojnie dzisiaj nie będzie życiowych przemyśleń, nie bójcie się;) Chwila przerwy i oddechu od ogromu pracy i nauki. Thanks god! Próbne testy gimnazjalne i do szkoły tylko na 3 lekcje dziękujemy <3 Już niedługo ferie. Odliczamy! A śniegu ani widu ani słychu. Czy to dobrze czy to źle? oceńcie sami ;) Według mnie ferie to czas odpoczynku, spotkań z najbliższymi i rozwijaniu swoich pasji a śnieg jest tylko dodatkiem. Ja nie lubię zimy, ale troche zimna też się przyda.
KOC+CIEPŁE KAKAO+GRZEJNIK+ULUBIONA MUZYKA=ZBAWIENIE <3
A wy lubicie zime? uaktywnijcie się troche bo wcale nie widze żadnego odzewu. Czasem krytyka też się przydaje więc piszcie co myślcie. Moze macie jakieś pomysły na tematy i których mogłabym pisać? ;)

Przepraszam

Bardzo was wszystkich przepraszam, że tak rzadko piszę, ale nieszczesliwie zachorowałam ;’c Aktualnie leżę w łóżku z tabletkami i innymi lekarstwami więc gdy tylko podładuje akumulatory zaczne czesciej pisać, oczywiście jeśli szkoła na to pozwoli. Trzymajcie się i szczęśliwego nowego roku! ;)