Troche wspomnień z olimpiady;)

Tegoroczna olimpiada w soczi to ogromne zaskoczenie nie tylko dla organizatorow lecz przede wszystkim dla kibicow zwlaszcza polskich. Emocje towarzyszyly nam nieustannie! Znalazly soe upadki ale zapamiętajmy jedynie te wzloty;) Najwyzej wzleciał oczywiscie nasz kochany Kamil Stoch, zdobywca az 2 złotych medali w soczi co mimo ogromnych umiejetnosci bylo nie lada wyczynem gratulujemy mistrzu! Mysle ze Kamil jest godnym zastępca Adama małysza ktory aktualnie zdobywa doswiadczenie w rajdach samochodowych wiec juz nie buja tak w oblokach xd Stochomania <3 Kolejnym powodem do dumy moze byc wspanialy start Justyny kowalczyk mimo kontuzji stopy dala z siebie 300% i pokazala ze jesli czegos naprawde chcemy dojdziemy do tego ciezka praca a takze przekonaniem o naszych umiejetnosciach. Bierzmy z niej przyklad! Wywalczylismy rowniez braz i srebro;) Jrdnak chciałam wspomniec o 'bohaterze' tegorocznych igrzysk z Polski. Chodzi oczywiscie o Zbigniewa Brodke! Łyzwiarz zdobyl zloto z czasem szybszym o 0,003 dzieki czemu 'brodka' nabralo zupelnie nowego znaczenia! Czyzby teraz nastal okres lyzwiarstwa? Brodkomania? co wy na to? Jesli juz mowimy o lyzwiarstwie to moim zdaniem to skandal zeby nasi lyzwiarze musieli wyjezdzac z kraju aby potrenowac! no ludzie... tak wielki kraj w ktorym duza uwage przyklada sie do sportu bez ani jednego lodowiska do cwiczen? serio? ale w sumie wiem dlaczego... bo w naszym kraju wazna jest tylko pilka nozna w ktorej i tak jestesmy slabi, przepraszam reprezentacjo..
Nie zwracamy uwagi na naszych wspanialych siatkarzy czy szczypiornistow lub o wspomnianych lyzwiarzach ktorzy staja sie potega swiatowa..NIE mowimy o polskiej reprezentacji ktora niedlugo osiagnie ostatnie miejsce we wszystkich mozliwych tabelach z wykatkiem jednej, tabeli przegranych meczy i najwierniejszych kibicow w tym jestesmy najlepsi;) O sporcie fajnie sie pisze musze dodac jeszczd pare wpisow, jakie sporty was interesuja? czekam :-)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge