Możemy tu umieszczać tematy zagadnień, które chcemy poruszyć na spotkaniu.

————————————————————————–

Na początek kopia wpisu Iwony:

Pierwsze spotkanie lokalne sieci – jak się przygotować?

autor: Iwona Brzózka-Złotnicka on 23 mar 2013 • 20:00 Brak komentarzy

Długi, ale bardzo ważny wpis.

I. Kwestie merytoryczne:

Celem naszego pierwszego spotkania będzie m.in. wymiana doświadczeń związanych z wykorzystaniem TIK na konkretnych lekcjach przy użyciu sprzętu, który otrzymaliście w programie, a także poznanie nowych narzędzi, aplikacji i programów.

Do tego potrzebuję Waszego zaangażowania. Najpierw poproszę Was o wypowiedzi na blogu na następujące pytania:

  1. Jaką aplikacją lub narzędziem potrafię się posługiwać/stosować i mógłbym w trakcie spotkania podzielić się swoim doświadczeniem z inną osobą?
  2. Jakiej aplikacji lub narzędzia chciałbym się w trakcie spotkania nauczyć?

Podczas spotkania częściowo będziemy pracowali w parach i w związku z tym już teraz (na blogu, jeszcze przed spotkaniem) chciałabym, żebyście się w nie dobrali zgodnie ze swoimi umiejętnościami (co już potraficie, czym możecie się podzielić z innymi) i potrzebami (czego chcielibyście się nauczyć od innych). Do tego właśnie posłużą odpowiedzi na ww. pytania.

Już na miejscu będziemy się wzjemnie uczyli tego, w czym jesteśmy dobrzy.

Inna część naszego spotkania poświęcona będzie prezentacji i wymianie dobrych praktyk. Chciałabym, aby zgłosiły się tutaj osoby, które chciałyby przedstawić grupie swoją dobrą praktykę. Czas prezentacji nie powinien przekroczyć 10 minut/osobę. Możecie wykorzystać dobre praktyki, które opisywaliście podczas kursu e-learningowego, ale może być to też coś innego. Wybór należy do Was.

 

II. Kwestie organizacyjne:

1. Pytanie do szkoły, w której ma odbyć się nasze spotkanie. Czy byłaby szansa na obiad u Was? I czy w ogóle bylibyście zaiteresowani taką możliwością? Kto ewentualnie chciałby jeść? Ile kosztowałby posiłek w Waszej stołówce?

  1. Umówiliśmy się na 11 kwietnia na godz. 12.00, ale Krzysztof napisał, że mu to kompletnie nie pasuje. Co Wy na to?
  2. Nasze spotkanie zgodnie z planem potrwa 5 godzin.
  3. Jeśli do Waszych aktywności będziecie potrzebowali jakiegoś konkretnego sprzętu/materiałów, zapytajcie Magdy Sobolewskiej ze szkoły, która nas będzie gościła, czy na miejscu wszystko będzie.

 

Czekam na Wasze zgłosznia w sprawie prezentacji dobrych praktyk – kto i o czym chciałby opowiedzieć? – oraz zapraszam do wypowiedzi w poruszanych przeze mnie pozostałych kwestiach.

Jeśli coś niejasno napisałam, dopytujcie.

—————————————————————-

Dodam tylko, że termin  pierwszego spotkania ustalony został ostatecznie na 12 IV 2013r. Szkoła nr 166 godz. 14.00

Krzysztof

 

—————————————————————–