Witajcie!

Dzięki uprzejmości Jurka oraz p. Dyrektor szkoły w Mirocinie Dolnym będziemy mogli zorganizować spotkanie właśnie w tej placówce. Koordynatorzy zaproponowali rozpoczęcie o 10.00 i myślę, że to rozsądna decyzja.

Oprócz koordynatorów mają wziąć w nim udział wybrani nauczyciele ze szkół należących do sieci – razem około 20 osób. Mamy w sieci sześć szkół, więc myślę, że dobrze by było, gdyby z każdej szkoły przyjechało po troje lub czworo uczestników łącznie z koordynatorami. Proszę  zamieścić na blogu listę z ich imionami i nazwiskami, gdyż muszę przygotować odpowiednią liczbę materiałów i zaświadczeń.
Spotkanie potrwa 5 godzin z przerwami, czyli skończymy ok 16.00.

Tematyka:

  • Poznanie zasad uczenia się dorosłych.
  • Wymiana doświadczeń związanych z wykorzystaniem otrzymanego sprzętu w nauczaniu przedmiotowym.
  • Zaprezentowanie dobrych praktyk wykorzystania TIK.
  • Poznanie nowych narzędzi, aplikacji, programów.

Przed spotkaniem zastanówcie się nad:

- jedną rzeczą, którą potraficie (w kontekście nauczania z TIK),
- jedną rzeczą, której chcielibyście się nauczyć.

Podzielcie się tymi przemyśleniami na blogu.

Jedną z ważnych aktywności na spotkaniu będzie prezentacja i wymiana dobrych praktyk. Zgłaszajcie na blogu, co chcielibyście zaprezentować. Jurek w poprzednim wpisie podał już swoje propozycje. Prosimy o więcej!
To na razie tyle! Zachęcam Was do większej aktywności na blogu.
Pozdrawiam
Ewa
PS W związku z tym, że nie przewidziano ( ze strony CEO)  żadnych funduszy na poczęstunek, przywiozę ze sobą jedną lub dwie duże blachy domowego ciasta, kawę i herbatę.