LAS – sportowa majówka z finałem na rodzinnym festynie szkolnym

Majówka620160518_134959„Sportowa majówka” z finałem podczas rodzinnego festynu szkolnego to nasza tegoroczna Lokalna Akcja Sportowa.

Głównym celem L A S-u była integracja szkolnego środowiska lokalnego, upowszechnianie różnych form aktywnego wypoczynku, podnoszenie kondycji zdrowotnej, poznanie zasad ochrony środowiska naturalnego oraz umiejętność korzystania z zasobów przyrody.

Przygotowania

Do Lokalnej Akcji Sportowej przygotowywaliśmy się dużo wcześniej.

Nic dla nas bez nas… Zawsze staramy się uwzględniać potrzeby i zainteresowania dzieci i pozwalamy, by były współtwórcami swoich wypraw i przedsięwzięć. Dzięki temu rozwijają samodzielność, kreatywność, są aktywne i zaangażowane.

Już w marcu na lekcjach dzieci wraz z nauczycielami wf opracowały trasę i plan majowej wyprawy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczniów, którzy chętnie spędzają czas wolny na świeżym powietrzu i w ruchu, przygotowaliśmy wspólne wyjście klas II – IV, nauczycieli wf oraz innych przedmiotów i szczególnie serdecznie zaproszonych rodziców. Wspólnie zaplanowaliśmy również, jak podczas festynu podsumować i zakończyć sportowe zmagania.

LAS na polance

Bardzo ważne było miejsce docelowe majówki, Polanka Redłowska, wybrana przez dzieci, nauczycieli i rodziców, ponieważ to świetny teren na konkurencje sportowe i gry zespołowe. Ich finał odbył się 11 czerwca na festynie rodzinnym.

Majówka4

Malownicza trasa… Pogoda i humory dopisywały wszystkim uczestnikom, starszym i młodszym, a przepięknych widoków można było dzieciom pozazdrościć. Trasa wiodła malowniczym Bulwarem Nadmorskim, drogami Parku Krajobrazowego do Polanki Redłowskiej.

Dla każdego coś miłego… Atrakcji nie brakowało, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, jak nie zmagania sportowe w „wyścigach na wesoło” to szaleństwa w pokonywaniu naturalnych przeszkód. A ci, których dopadł głód mogli posilić się smakołykami przygotowanymi przez rodziców w „leśnej kawiarence”.

… i pożytecznego… Mamy nadzieję, że sportowa majówka pozwoliła Majowka9dzieciom, pożytecznie spędzić czas, była okazją do poznania regionu, w którym dzieci mieszkają, poszerzyła wiedzę z różnych dziedzin życia. Była też świetną okazją do podnoszenia kondycji fizycznej, sprzyjała integracji społeczności lokalnej.

Finał tych majowych harców odbył się 11 czerwca podczas szkolnego festynu rodzinnego.

Festyn zgromadził wszystkie szkolne dzieci, ich rodziny i przyjaciół, wszystkich nauczycieli, jednym słowem społeczność szkolną i lokalną. Pani dyrektor uroczyście otworzyła szkolną imprezę, zapowiadając również atrakcje finału Lokalnej Akcji Sportowej.

Zmagania sportowe dostarczyły uczestnikom wielu emocji i radości, a szczególnie wyczekiwany z niecierpliwością mecz piłki nożnej rodzice kontra uczniowie. Mecz był bardzo wyrównany, zacięta walka o każdą piłkę, zwycięzców wyłoniła dopiero seria rzutów karnych.

Były też występy taneczne i popisy szybkości i zręczności.

Korzystaliśmy też z festynowych zabaw i przyjemności – skakaliśmy na dmuchanych zamkach, obserwowaliśmy fascynujące pokazy różnych służb ratowniczych – od straży pożarnej począwszy, a na psach ratownikach skończywszy, oglądaliśmy prezentacje szkolnych projektów i eksperymentów, oklaskiwaliśmy występy szkolnych talentów, smakowaliśmy domowe wypieki i cukrową watę…

Nasza Lokalna Akcja Sportowa zakończyła się wielkim sukcesem. Dzieci, rodzice i nauczyciele uczestniczyli w innych niż zwykle zajęciach szkolnych. Był to dobry sposób na integrację społeczności i spędzanie czasu wolnego.

 

 

WSPARCIE DLA NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Przed przystąpieniem do realizacji zadania prowadziliśmy z nauczycielami edukacji wczesnoszkolnej rozmowy o tym, jak ma przebiegać nasza współpraca i czego od nas oczekują. Wspólnie opracowaliśmy plan pracy i przystąpiliśmy do praktycznych działań.

Lekcje w klasach I i II prowadzone przez nauczycieli wychowania fizycznego

Nauczyciele EW poprosili o nasze pomysły na lekcje wychowania fizycznego z wykorzystaniem muzyki oraz lekcje z elementami gier zespołowych. Głównym celem takich zajęć było dzielenie się swoimi doświadczeniami dotyczącymi metod i form, jakie stosujemy w pracy z dziećmi. Lekcja „Zabawy ruchowe z elementami tańców integracyjnych” przeprowadzona została w klasach pierwszych, gdzie dziewczynki ćwiczą razem z chłopcami. Efektywna współpraca w grupie, wykonywanie określonych ruchów w rytm muzyki, wyrażanie uczuć i emocji mową ciała, wyzwalanie w uczniach możliwości kreacyjnych, ćwiczenia zmysłów słuchu, wzroku, dotyku to cele, jakie chcieliśmy osiągnąć. Warto korzystać z propozycji tańców integracyjnych, traktując je jako skuteczny środek wspomagania procesów edukacji, wychowania, terapii i rozrywki. Klasy II uczestniczyły w lekcji poświęconej ” Doskonaleniu w formie gier i zabaw wybranych elementów piłki koszykowej” oraz piłki ręcznej.  Lekcja pokazała, jak można poznać technikę , kształtować sprawność fizyczną i jednocześnie bawić się. Prowadzenie lekcji w klasach młodszych mobilizowało też nas do poszukiwań nowych, ciekawych rozwiązań, aktywizujących metod pracy, uważnego studiowania literatury.

Mistrzostwa Szkoły w Dwa Ognie Usportowione 

Klasy III uczestniczyły w zorganizowanych przez nauczycieli wf dodatkowych zajęciach sportowo-rekreacyjnych przygotowujących do udziału w Mistrzostwach Gdyni w Dwa Ognie Usportowione.  Pierwszy etap przygotowań prowadził do udziału w Mistrzostwach Szkoły, w których każdy uczeń z klas III mógł uczestniczyć. Wszyscy świetnie się bawili,  zawodnicy zmieniali się na boisku, jeśli w danym momencie nie grali to kibicowali swoim drużynom. Zawody przebiegały w przyjaznej atmosferze, a po zaciętej walce wyłoniono zwycięzców, którzy będą reprezentowali naszą szkołę na Mistrzostwach Miejskich.

„Policyjna Foczka Uczy Zasad Bezpieczeństwa”

DSC_3968Międzyszkolny Turniej pn. „Policyjna Foczka Uczy Zasad Bezpieczeństwa” od kilku lat organizowany w naszej szkole, przygotowują wychowawcy klas pierwszych wspólnie z nauczycielami  wychowania fizycznego. Pomagamy w przygotowaniu reprezentacji szkoły  klas I do udziału w konkursie sportowym. Zachęcamy dzieci do udziału w zabawach i konkurencjach na zasadzie „zdrowej rywalizacji”. Poprzez zabawy rozwijamy u dzieci poczucie odpowiedzialności za bezpieczeństwo własne i innych.

„Zabawa z tańcem”

„Zabawa z tańcem” to zajęcia prowadzone przez nauczycieli wf dla dzieci z klas I-III, rozwijające ich zdolności taneczne. Program opracowany i przystosowany został do potrzeb i możliwości uczniów klas młodszych. Wspólnie z nauczycielami edukacji wczesnoszkolnej przygotowujemy apele i uroczystości szkolne, gdzie nasze grupy taneczne dostarczają widzom wielu emocji i wzruszeń. Przepiękny „Taniec kwiatów” oraz „Narodziny Gdyni” przdstawiły dziewczynki z klas II i III na szkolnym przedstawieniu „Gdynia w moich snach”.

Klasy I-III w U7

Uwzględniając potrzeby i zainteresowania naszych małych sportowców organizujemy wyjścia do U7. Pokazujemy dzieciom inną formę rekreacji i wypoczynku.  Zmagania na kręgielni sprawiają dzieciom wiele radości. Jasne zasady zdobywania punktów powodują,  że rywalizacja odbywa się w duchu wzajemnego zrozumienia.

Dzieci z klas młodszych bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach przez nas organizowanych. Największą radością dla nauczyciela jest obserwacja rozwoju sprawności fizycznej dzieci, nabywania nowych umiejętności, a przede wszystkim zapału i chęci do podejmowania coraz to nowych wyzwań. Mamy nadzieję, że współpraca z nauczycielami edukacji wczesnoszkolnej była wspaniałą okazją do wymiany  wiedzy i doświadczenia, do szukania nowych inspiracji i przemyśleń. Dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem daje wiele korzyści merytorycznych i praktycznych obu stronom, co przekłada się na jakość naszej nauczycielskiej pracy.

HALOWY TURNIEJ PIŁKI NOŻNEJ DZIEWCZĄT KLAS V i VI

sztorm 426 kwietnia 2016 roku rozegrany został Halowy Turniej Piłki Nożnej Dziewcząt klas V i VI, zorganizowany przez drużynę piłkarską Sztorm Gdynia. Głównym celem turnieju, oprócz sportowej rywalizacji w duchu zasady „fair play”, była promocja piłki nożnej i odkrywanie talentów sportowych wśród dziewcząt.

Turniej przebiegał w przyjaznej i sportowej atmosferze. Po trzech godzinach zmagań i zaciętej walce o każdą piłkę wyłoniono zwycięzców. Każda zawodniczka otrzymała drobny upominek, a najlepsza drużyna turnieju nagrody rzeczowe oraz możliwość sprawdzenia swoich umiejętności piłkarskich w meczu z mistrzyniami, czyli drużyną Sztorm Gdynia.

Wszystkim zawodniczkom gratulujemy, dziękujemy za udział w rozgrywkach!

Następne zmagania sportowe już za rok!

RUGBY TAG w w SP 23

Rugby Tag – świetna zabawa dla wszystkich!

Rugby 2

Gra zespołowa Rugby najczęściej kojarzona jest z niebezpiecznymi akcjami i kontuzjami. Nic bardziej mylnego. Rugby Tag to wspaniała zabawa i świetna forma aktywnego współzawodnictwa zarówno dla chłopców, jak i dziewcząt.

Przekonali się o tym uczniowie klas VI. Przedstawiciele Klubu Arka Gdynia Rugby 

Rugby 1przeprowadzili dla nich zajęcia szkoleniowe z zakresu dziecięco-młodzieżowej, bezkontaktowej odmiany Rugby Tag. Pod okiem profesjonalistów, po zapoznaniu się z regułami gry, uczniowie z wielką ochotą przystąpili do praktycznych działań. Emocji i wrażeń nie brakowało, jasne i bardzo obrazowe zasady zdobywania punktów powodowały, że rywalizacja odbywała się w duchu wzajemnego zrozumienia, zgodnie z zasadą „fair play”.

 

Matematyka i sport – mieszanka atrakcyjnie wybuchowa :)

mat 1„Matematyka i sport” to nasz szkolny konkurs z tradycjami. 26 kwietnia odbywał się w naszej szkole już po raz czwarty! 
Uczniowie lubią rozgrywki sportowe, a wspólne rozwiązywanie zadań matematycznych jest atrakcyjniejsze i mniej stresujące niż zmagania indywidualne.
Konkurencje  łączą się ze sobą tematycznie, są tajemnicze i magiczne, osnute wokół Harry’ego Pottera, jego przyjaciół i ich niesamowitych przygód.
Sportowy slalom trójmagiczny, liczenie duchów w zamku, podróż mat 4do Hogwartu, zakupy na ulicy Pokątnej, wyścig po złoty znicz na miotle Nimbus 2000….
Jak tylko drużyny piątoklasistów przeliczyły przodków bohatera, od razu przystąpiły do sportowego slalomu trójmagicznego z różnymi rodzajami piłek. Kiedy już sprawdzili ile duchów znajduje się w zamku, mogli pędzić w sztafecie z czarodziejskimi różdżkami.
Karta pracy „Podróż do Hogwartu” zapowiadała się apetycznie, ale dopiero sportowe  Fasolki wszystkich smaków, były naprawdę energiczne i smakowite.
mat 3Zadania czysto finansowe podczas mat 7Zakupów na ulicy Pokątnej połączono ze  sprinterskimi Magicznymi liczbami, w wyborze których pomagały kostki. Prawdziwy aplauz zdobył konkurs sportowy z mopami czyli Wyścig o złoty znicz, poprzedzony wyliczeniami prędkości wspaniałej miotły Nimbus 2000.
Wszyscy wielbiciele „młodego czarodzieja” znają i rozumieją terminy wyżej wymienione, ale  szczegółów ko

mat 2

nkurencji nie zdradzimy, żeby obecni czwartoklasiści mogli się tak samo dobrze bawić w nastę
pnym roku szkolnym.
Drużynom klasowym wiernie i głośno dopingowały loże kibiców, zaopatrzone w plakaty i pompony
Tego rodzaju konkursy są bardzo oczekiwanymi przez uczniów, dlatego już dziś zapraszamy szóstoklasistów na majowy konkurs „Licz i ćwicz”, wierzymy, że będzie tak samo wesoło i atrakcyjnie. i dobre humory. Oni nie zostali pominięci w zmaganiach,  kiedy drużyny pracowały nad  matematycznymi kartami pracy , widownia miała okazję rozwiązywać zadania dla publiczności i zdobywać słodki deserek.
Elżbieta Bielecka

 

Triumfujemy na Mistrzostwach Bowlingowych :)

U7 MMBPodwójne zwycięstwo SP 23 wśród gdyńskich szkół!                                   Jeszcze raz reprezentacja szkoły dziewcząt i chłopców na najwyższym podium.

Gdyńskie Międzyszkolne Mistrzostwa Bowlingowe należały do SP 23. Drużyna dziewcząt w składzie: A.Grabarczyk, A.Krużycka, W.Masiak, D.Michalska, M.Zawadzka oraz drużyna chłopców w składzie: N.Brill, P.Lachowicz, M.Piłczyński, K.Skręta, J.Rzemieniewski była nie do pokonania.

Zwycięstwo chłopców na szczeblu wojewódzkim!

Zwycięstwo  w MMB doło naszym uczniom u7 mmb 2możliwość startu w Wojewódzkich Międzyszkolnych Mistrzostwach Bowlingowych. Drużyna chłopców znowu była najlepsza! W pięknym stylu wygrała wszystko! Najlepszym zawodnikiem całego turnieju został nasz uczeń Maks Piłczyński. Emocje z kolei nie pomagały naszym zawodniczkom, które zajęły IV miejsce.

Wszystkim należą się wielkie brawa i gratulacje.

 

LAS w maju? – to brzmi zachęcająco :)

Oto plany naszej Lokalnej Akcji Sportowej… 

Decyzja zapadła. Na początku maja  zorganizujemy  wiosenny rajd pieszy dla uczniów klas młodszych naszej szkoły oraz chętnych rodziców.

backpack-304799_960_720

Darmowa grafika wektorowa. CC0 Public Domain

Jak? Aktywnie, rodzinnie, ekologicznie.

Główne cele rajdu to propagowanie aktywnego i rodzinnego spędzania czasu wolnego oraz kształtowanie świadomości ekologicznej.  Ponieważ najcenniejszym źródłem wiedzy o przyrodzie jest bezpośrednie z nią obcowanie, a zajęcia w terenie wywierają pozytywny wpływ na kształtowanie postaw związanych z aktywnymi działaniami na rzecz ochrony przyrody rajd będzie miał – oprócz rekreacyjnego – także walor edukacyjny. Podczas zabaw, gier i wykonywania zadań dzieci nauczą się zespołowego współdziałania. Liczymy też na autentyczną integrację grupy.

Gdzie?  Tereny Redłowa i Orłowa

Okolice Redłowa i Orłowa, przepięknie położonych dzielnic Gdyni to atrakcyjne tereny spacerowe. Urozmaicony przyrodniczo i malowniczo ukształtowany teren Rezerwatu Kępa Redłowska, Klif Orłowski, molo, niewątpliwie stanowią ciekawy teren na planowanie trasy pieszego rajdu.

Kto? Połączone siły nauczycieli wf, edukacji wczesnoszkolnej i świetlicy.

Mając to na uwadze nauczyciele w-f, edukacji wczesnoszkolnej i świetlicy wspólnie przygotowują trasę oraz wiele atrakcji sportowo-rekreacyjnych dla wszystkich uczestników rajdu, czyli szkolnej społeczności – dzieci i ich bliskich oraz nauczycieli.

Z pewnością Polanka Redłowska w tym dniu będzie miejscem radości, wspólnych zabaw, rodzinnej rozrywki. 

„Sport receptą na sukces”

„Sport receptą na sukces” to zadanie, które realizowaliśmy w tym półroczu. Zorganizowaliśmy cykle spotkań i zajęć pokazujących, jak ważna w naszym życiu jest aktywność fizyczna!

Sport najczęściej rozumiany jako, czynność, która pozwala na poprawienie sprawności fizycznej, może być też sposobem na spędzanie czasu wolnego, ale także pomysłem na własne życie. Ma wiele zalet a największa to kształtowanie charakteru. Sportowa „szkoła życia” uczy odwagi, uczciwości, odpowiedzialności, systematyczności, dążenia do postawionego celu. Realizując zadanie chcieliśmy pokazać dzieciom, że aktywność fizyczna, to nie tylko droga do olimpijskich medali, ale to też obszar kształtowania kompetencji niezbędnych w dorosłym życiu.

Sport wzmacnia ciało i ducha! Spotkania z psychologiem…

SONY DSCRealizację zadania rozpoczęliśmy od spotkań z panią psycholog Justyną Jędrzejewską, która rozmawiała z dziećmi o korzyściach płynących z uprawiania sportu, o tym, że trudno oczekiwać efektów bez zaangażowania oraz ciężkiej pracy. Ogromną zaletą sportu, która znacząco wpływa na kształtowanie charakteru jest umiejętność współpracy w zespole. Taka umiejętność pozwala unikać

SONY DSCkonfliktów na boisku i w codziennym życiu. Spotkania cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, przyjazna atmosfera powodowała, że dzieci chętnie wypowiadały się na temat swoich zainteresowań sportowych, planach na przyszłość, o tym co daje im uprawianie sportu. 

A utalentowanych dzieci w naszej szkole nie brakuje. Poprosiliśmy, aby podzielili się swoimi sportowymi zainteresowaniami z innymi…

Sport to życiowa pasja!  Spotkania ze szkolnymi sportowcami…

SONY DSCPod hasłem  „Podziel się z innymi swoją pasją” organizujemy spotkania, na których dzieci chętnie prezentują swoje uzdolnienia sportowe i artystyczne rówieśnikom. Malwina Domańska, uczennica klasy VIb od kilku lat z wielkim powodzeniem uprawia taniec towarzyski. Swoimi umiejętnościami tanecznymi podzieliła się z koleżankami. Zainteresowanie bylo tak wielkie, że dziewczynki poprosiły, by takie zajęcia odbywały się raz w tygodniu. Malwina uczy koleżanki podstawowych kroków wybranych tańców, swoją postawą i zaangażowaniem skutecznie motywuje je do działania.

 

SONY DSC

Kamil Skręta,uczeń kl.VIb,  nasz „Lewandowski” od lat trenuje piłkę nożną. Pod okiem nauczyciela prowadził zajęcia dla koleżanek i kolegów, które zadziwiły nawet naszą panią pedagog Karinę Dułak. Wszyscy

z zainteresowaniem podziwiali „sztuczki” Kamila z piłką. Malwina i Kamil pokazali swoje pasje,

SONY DSC

może zainspirują swoich rówieśników do poszukiwań takich dyscyplin sportu, w których będą osiągać sukcesy.

 

 

Sport wznosi nas na wyżyny naszych możliwości! Lekcje z mistrzem

Zastanawialiśmy się, kogo zaprosimy na „Lekcje z mistrzem”, długo nie musieliśmy szukać, bo mistrza mamy w naszej szkole. Pani Klaudia Poskróbek (Tereszkiewicz), obecnie nauczyciel wspomagający, bardzo zaangażowana w swoją pracę, młoda, szczęśliwa mama to wielokrotna Mistrzyni Polski Juniorek Starszych i Młodszych, wielokrotna najlepsza zawodniczka w turniejach piłki ręcznej, reprezentantka Polski Juniorek Starszych i Młodszych w latach 1998 – 2002, grała w AKS Gdynia, później Izohan i Vistal Gdynia.

SONY DSC Lekcje z mistrzem to strzał w dziesiątkę, dzieci nie znały sportowych osiągnięć pani Klaudii, myślały, że od zawsze jest nuczycielem. Tym bardziej z wielką ochotą i zainteresowaniem uczestniczyły w nich. Z uwagą wysłuchały „sportowych opowieści”, obejrzały zdjęcia i SONY DSCtrofea jakie zdobyła ich mistrzyni. Dla klasy IVa, z którą pani Klaudia wcześniej pracowała było to bardzo miłe zaskoczenie. Dzieci dowiedziały się, że ich pani też lubiła wf, zawsze przygotowana i chętna do ćwiczeń. Ciężko pracowała na swój sukces. Obowiązkowa, uczciwa, odpowiedzialna za siebie i innych – tak sport ukształtował jej dorosłe życie.

 

Mamy nadzieję, że udało nam się skutecznie zmotywować i zainspirować naszych uczniów do poszukiwań własnych dyscyplin sportowych, których uprawianie da im wiele radości, zdrowia, dobrych przyjaciół i spowoduje, że „Każdy poczuje się mistrzem!”

Sportowy Okrągły Stół w SP 23 w Gdyni – planujemy „Przewrót na WF-ie” :)

Plakat1-3

W środę 25 listopada obradowaliśmy przy Sportowym Okrągłym Stole,planując działania w kolejnym roku WF-u z Klasą.

Tym razem również emocje były wielkie, a pomysły strzelały jak fajerwerki!

W debacie uczestniczyli przedstawiciele klas 4, 5 i 6.

Organizatorkami i moderatorkami uczniowskich obrad były nauczycielki wf-u panie L. Kuprycz i M. Paprocka. Wsparcia dyskutantom udzielała p. Brygida Golik – nauczycielka świetlicy, a całość dokumentowała p. E. Ciemińska z biblioteki szkolnej…

Zebranych przywitały szóstoklasistki  Ania Grabarczyk i Daniela Michalska.

I CZĘŚĆ OBRAD – PODSUMOWANIE…

Które plany i oczekiwania z roku 2014/2015 udało się zrealizować?

Co się udało?  Oto kilka przykładów :)

  • na boisku stanęły nowe hale sportowe,
  • w oknach dużej sali gimnastycznej pojawiły się rolety, dzięki którym podczas apeli i uroczystości szkolnych możemy wykorzystywać sprzęt multimedialny,
  • zakupiono piłki do koszykówki i piłki nożnej,
  • udało się hasło „WF poza szkołą” – zajęcia urozmaiciły wyjścia na lodowisko, kręgle, do Jumpcity, i na siłownię na Bulwarze Nadmorskim,
  • w sezonie jesienno-zimowym prawdziwym przebojem była organizacja przerw w/g pomysłów dzieci.

Jak debatowaliśmy? Zobaczcie sami :)

SOS 1

II CZĘŚĆ OBRAD … poszukiwanie odpowiedzi na pytanie:

Co chcielibyśmy osiągnąć w tym roku? 

Uczestnicy obrad pracowali w zespołach. Każda grupa wybrała swoich rzeczników, którzy przedstawiali wnioski wypracowane przez zespół.

Dyskusja i poszukiwanie rozwiązań problemów koncentrowały się wokół pytań:

  • Co konkretnie chcemy poprawić?
  • Co możemy zrobić, aby było lepiej?
  • Jakiego wsparcia potrzebujemy?
  • Co można zrobić własnymi siłami?
  • Co potrzebne jest z zewnątrz?

Zespoły sformułowały najważniejsze postulaty na 2015/16:

  • zakup dobrej jakości piłek, tak by wystarczyło dla każdego ucznia w klasie,
  • spotkania ze znanymi sportowcami,
  • więcej konkursów łączących wiedzę i umiejętności przedmiotowe ze sportowymi, takich jak „Matematyka i sport”,
  • kontynuacja ćwiczeń śródlekcyjnych dla klas młodszych prowadzonych przez dziewczynki z kl. 5 i 6,
  • wsparcie psychologa dla chłopców, którzy nie potrafią pogodzić się z przegraną,
  • jeszcze więcej wyjść na lodowisko, kręgle, Jumpcity.

 - Wybraliśmy zadania na ten rok szkolny:

Na I semestr: „Sport receptą na sukces”.

Na II semestr: „Wsparcie dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej”.

 Było pracowicie, gorąco i kreatywnie. Tak debatowaliśmy :)

SOS cz. 2.

Uroczyste otwarcie hal sportowych

Po wielu miesiącach oczekiwań, sportowcy naszej szkoły głośno krzyknęli: Hurrra!! Nowoczesne hale sportowe zostały oddane do użytku!

Uroczystego przecięcia wstęgi dokonała nasza Pani Dyrektor oraz inwestor hal. Zaproszeni gości mogli obejrzeć występy taneczne oraz zmagania sportowe naszych uczniów.

Tym samym problem zajęć wychowania fizycznego w okresie jesienno-zimowym rozwiązał się samoistnie. Dotychczas część lekcji odbywała się na szkolnych korytarzach – teraz ćwiczymy w komfortowych warunkach.

Hale tętnią życiem. Z pewnością staną się kulturalno-sportowym centrum szkoły i dzielnicy.

Zobaczcie, jak wyglądają nasze hale :)  

css.php