Sportowy Okrągły Stół (SOS)

5 listopada 2014r. naszą szkolę odwiedził wybitny siatkach Grzegorz Fijałek. Po spotkaniu z nim odbyła się debata SOS. Dotyczyła udoskonalenia zajęć sportowych i rekreacyjnych w naszej szkole.

Debatę otworzył szkolny koordynator programu, w debacie wzięli udział nauczyciele wf, a także uczniowie.

Główne pytania debaty:

Co konkretnie chcemy poprawić?

 -   Co możemy zrobić, aby było lepiej?

Jakiego wsparcia potrzebujemy?

- Co można zrobić własnymi siłami?

-   Co potrzebne jest z zewnątrz?

Głos zabierali zarówno nauczyciele jak i uczniowie klas 4-6.  Uczniowie opracowali pytania do nauczycieli.Nauczyciele robili notatki z przebiegu debaty. Padały różne propozycje na nowe, lepsze, ciekawe lekcje. Uczniowie deklarują chęć częstszy zajęć poza szkołą: boiska , stadion, siłownia, basen.

Przy wsparciu Pani Dyrektor  ustalono, iż szkoła przestąpi do konkursu  na dofinansowanie  prowadzenia i organizacji zajęć sportowych dla uczniów realizowanych w ramach projektu powszechnej nauki pływania,, Umiem pływać”.  W ramach tego projektu uczniowie mogli by nie odpłatnie wziąć udział w 20 godz. nauki pływania.

Ustalono także,iż działający w szkole UKS Herkules BIS (łucznictwo) poszerzy swoją działalność o piłkę siatkową i piłkę nożną.

Mówiono także klasach sportowych , które są w szkole- uczniowie są zadowoleni z liczby godzin i ich realizacji. Uczniowie(klasa 3-6)  otrzymali także możliwość uczestnictwo w zajęciach pozalekcyjnych z piłki siatkowej w ramach MKS.

Nauczyciele wyrazili dalszą chęć udziału w programie.

Zadanie do wyboru, które zdecydowaliśmy się realizować to: priorytetowo- ,,Odwrócona lekcja”

oprócz tego głównego zadania będziemy się starać wdrażać inne zadania takie jak:

- lekcje poza szkołą

-zdrowe odżywianie

-nowe zajęcia pozalekcyjne.

P1180656 P1180650

One thought on “Sportowy Okrągły Stół (SOS)

  1. Gratuluję przeprowadzenia Sportowego Okrągłego Stołu! Dziękuję za ciekawy opis wydarzenia.

    Wspaniale, że podczas spotkania panowała swobodna atmosfera. Z przyjemnością czytam, że uczniowie chętnie zabierali głos:) Napiszcie proszę nieco więcej na temat opinii wygłaszanych przez uczestników spotkania. Jestem ciekawa, jakie pozytywne i negatywne strony WF-u zauważają? Czy podczas obrad pojawiły się kwestie sporne? Co wywołało najwięcej emocji?

    Bardzo dobry wybór z puli zadań programowych! Polecam Wam nasz poradnik. Podpowiadamy w nim, jak opisywać działania, żeby stały się dobrą praktyką dla innych uczestników programu: http://blogiceo.nq.pl/wfzklasa/poradniki/pomoc-przy-zadaniach/jak-zredagowac-wpis-aby-byl-dobra-praktyka/

    Ze sportowym pozdrowieniem,
    Aleksandra
    WF z klasą

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge