Indywidualna Licealiada w tenisie stołowym

Nie mogę usnąć ze świadomością, że coś obiecałem i odpuściłem. Podam przynajmniej miejsca naszych reprezentantów zajęte na dzisiejszej indywidualnej Licealiadzie w tenisie stołowym. Najlepiej spisała się Julia Korzeniowska, która uplasowała się na VII miejscu. Druga nasza reprezentantka, Patrycja Umińska, zajęła miejsce w przedziale 17 – 24. Taki sam wynik jak Patrycja osiągnął Tomasz LipskiKrzysztof Ciołek dzisiejszego turnieju z pewnością nie zaliczy do udanych. Został on sklasyfikowany na miejscach 24 – 32. Więcej szczegółów oraz zdjęcia zamieszczę jutro. Teraz może usnę :)

Piotr Nizioł

Spacerek z małym potknięciem

Dzisiaj wczesnym popołudniem nasza sala gimnastyczna była areną zmagań siatkarek w ramach rozgrywek grupowych Licealiady. Oprócz naszej reprezentacji prowadzonej przez p. Ewę Jóźwiak w zawodach uczestniczyły drużyny z XIV i XXVII LO.

1

W swoim pierwszym meczu nasze zawodniczki gładko wygrały z drużyną z XXVII LO, dla której był to debiut w rozgrywkach Licealiady. Od początku spotkania ton grze nadawały nasze siatkarki, które po czterech silnych zagrywkach Magdaleny Lipy objęły prowadzenie 4 : 0 i nie oddały go już do końca pierwszego seta.

Lipa

Debiutancka trema nie opuszczała naszych rywalek przez cały set. Nasze zawodniczki grały natomiast jak z nut. Nie dziwi zatem sielankowa atmosfera panująca na naszej ławce rezerwowych.

3

Pierwszy set zakończył się naszą wygraną 25 : 6 co dokumentuje zdjęcie „świetnej tablicy” :)

4a

Po takim rozstrzygnięciu opiekun drużyny przeciwnej przekazał swoim zawodniczkom uwagi na temat ich postawy podczas pierwszego seta. Nie wiem co miał im do powiedzenia, ale wyraz twarzy, zwłaszcza błysk w oczach mówi sam za siebie :D

5

Po takiej motywacji zawodniczki z XXVII LO w drugim secie zagrały nieco lepiej i momentami nawiązywały z naszymi reprezentantkami wyrównaną walkę. Set i cały mecz zakończył się mimo wszystko naszą wygraną. Oto kilka zdjęć z drugiego seta.

66a

Po wygraniu piłki meczowej nasze zawodniczki opuszczały boisko w wesołych nastrojach.

77a

W drugim dzisiejszym spotkaniu zmierzyły się reprezentacje XIV i XXVII LO. Ten mecz był o wiele bardziej wyrównany od poprzedniego. W końcówkach obydwu setów skuteczniej radziły sobie zawodniczki z XIV LO i to one ostatecznie wygrały 2 : 0. Po tym spotkaniu jasne już było, że do kolejnej fazy rozgrywek awansuje nasza drużyna oraz reprezentacja XIV LO. Ostatni mecz pomiędzy tymi drużynami miał jedynie ustalić kolejność końcową i przyporządkowanie do konkretnych grup w drugiej fazie rozgrywek.

8

Po losowaniu drużyny wbiegły na swoje strony boiska i przywitały się ze sobą.

8a

Po tych kurtuazyjnych momentach rozpoczęła się gra na poważnie. W pierwszym secie nasze zawodniczki grały bardzo niepewnie popełniając szereg błędów w każdym z elementów siatkarskiego rzemiosła poczynając od zagrywki na atakach kończąc.

910 11 12

Ostatecznie seta wygrały zawodniczki z XIV LO 25 : 20 :( .

Po pierwszym secie musiałem niestety wyjść z klasą I ET na lekcję na boisku i nie widziałem kolejnych partii, które jak mniemam przebiegały pod dyktando podopiecznych p. Ewy Jóźwiak. Zostawiłem swój smartfon operatorom „świetnej tablicy” prosząc ich o dokumentację fotograficzną, a po zakończeniu spotkania dostarczenie mojej własności do rąk własnych wraz z informacją o wyniku. Długo ich nie było, stąd moje przypuszczenia o przebiegu dalszej części spotkania. Jakoś byłem spokojny o to, że jednak przyjdą na boisko i odzyskam swoją własność :) Ostatecznie mecz zakończył się wygraną naszej drużyny 2 : 1. Drugi set zakończył się wynikiem 25 : 17, a tie break 15 : 6 na naszą korzyść. Jak otworzyłem galerię, to znalazłem w niej dwa zdjęcia zrobione przez operatorów. Widać wąską specjalizację :D :) :P Oto te fotki.

13 14

Dzisiejszą wygraną w rozgrywkach grupowych nasze zawodniczki zapewniły sobie przynajmniej powtórzenie ubiegłorocznego osiągnięcia. Apetyt jak wiadomo rośnie jednak w miarę jedzenia. Ja wierzę, że nasze zawodniczki stać na poprawienie lokaty.

W dzisiejszych zawodach reprezentowały nas: Julia Blicharz, Klaudia Strug, Patrycja Umińska, Weronika Lipińska, Wiktoria Lipińska (wszystkie III BL), Magdalena Lipa, Anna Sławek, Dominika Wojewoda (wszystkie IV GT), Kornelia Smolińska oraz Gabriela Wojtal. Opiekunką naszej drużyny była oczywiście p. Ewa Jóźwiak.

Piotr Nizioł

Będzie się działo…

Zbliżające się dni będą bogate w wydarzenia sportowe z udziałem naszych uczniów. Do rywalizacji w ramach Licealiady przystępują siatkarki, tenisistki i tenisiści stołowi oraz koszykarze. Jakby tego było mało, to na najbliższy czwartek zaplanowany został także Finał Wojewódzki Licealiady w Sztafetowych Biegach Przełajowych, w którym udział weźmie reprezentacja naszych chłopaków.

Jako pierwsze do rywalizacji przystąpią siatkarki. Podopieczne p. Ewy Jóźwiak swoje mecze grupowe rozegrają w sali gimnastycznej naszej szkoły już jutro !!!

okrzyk

Przeciwniczkami naszych dziewcząt będą zawodniczki z XXVII LO (15,00) oraz XIV LO (16,30). W roku ubiegłym nasza reprezentacja zakończyła rywalizację w Licealiadzie w przedziale miejsc 10 – 12. Nasze jutrzejsze rywalki są wielką niewiadomą, gdyż w roku ubiegłym nie startowały w rozgrywkach. Mam nadzieję, że własna sala, wierni kibice i doświadczenie pozwolą nam cieszyć się jutro z awansu do kolejnej fazy rozgrywek.

Czwartek to dzień tenisa stołowego i biegów przełajowych. Ja z tenisistkami oraz tenisistami udam się do sali gimnastycznej Gimnazjum nr 2 przy ul. Lwowskiej, a p. Piotr Choduń już o 7,00 wyruszy do Tomaszowa Lubelskiego, żeby tam na trasach Siwej Doliny wspierać i motywować chłopaków do walki o jak najlepsze miejsce. Rok temu z indywidualnej Licealiady w tenisie stołowym wróciliśmy ze złotym medalem Dominiki Rawskiej. W tym roku celem będą miejsca w pierwszych dziesiątkach wśród dziewcząt i chłopców, a wielkim sukcesem wywalczenie przepustki na zawody wojewódzkie. Rywalizacja będzie z pewnością bardzo zacięta i stojąca na wysokim poziomie, gdyż do klas pierwszych różnych lubelskich szkół trafiło sporo trenującej młodzieży z aż czterech lubelskich klubów tenisowych.

Stoły

W Tomaszowie Lubelskim rywalizować będą najlepsi przełajowcy. Wśród nich nasza drużyna, która przed miesiącem wygrała Licealiadę m. Lublin.

Dekoracja

Może p. Piotr Choduń podtrzyma dobrą passę i z kolejnej imprezy wojewódzkiej wróci z medalem ze swoimi zawodnikami. Będę oczekiwał na pozytywne wieści. Szkoda, że nakładają się nam te dwie imprezy. Mógłbym pojechać z naszą ekipą do Tomaszowa i pokazałbym kilka skrótów :D Kiedyś Siwa Dolina była dla mnie tym czy dla większości z was są Tarasy Zamkowe czyli miejscem, w którym spędzało się … wagary ;P

Ten swoisty maraton sportowy zakończą nasi koszykarze, którzy zaraz po weekendzie rozegrają swoje mecze eliminacyjne w grupie. Miejscem rywalizacji, podobnie jak w przypadku siatkarek, będzie nasza sala gimnastyczna. W poniedziałek 22 X o godz. 15,45 wybrańcy p. Alberta Czerniaka zmierzą się z reprezentacją III LO. Dzień później rozegrają aż dwa mecze. O godzinie 15,50 ich rywalami będą koszykarze z I LO, a o 17,20 PLO im. Sobieskiego.

PK3

Nasza drużyna ubiegłoroczne rozgrywki zakończyła w przedziale miejsc 13 – 18. Najbliżsi rywale uplasowali się odpowiednio na miejscach: III LO: 9 – 12; I LO: 3 a PLO nie uczestniczyło w rozgrywkach. Do kolejnej fazy rywalizacji awansują dwie drużyny. Łatwo nie będzie, ale wierzę że nasi powalczą. O wynikach ze wszystkich aren będę informował na bieżąco. Zapraszam do częstych odwiedzin.

Piotr Nizioł

XI Bieg Papieski – zaproszenie

W relacji z czwartkowych zawodów lekkoatletycznych króciutko informowałem o kolejnej edycji Biegu papieskiego, który już jutro odbędzie się w naszym mieście.

Bieg Papieski

Plakat XI Biegu Papieskiego

Oficjalny plakat XI Biegu Papieskiego

Będzie to już XI edycja tego przedsięwzięcia, które gromadzi miłośników biegania w różnym wieku pragnących oddać hołd jednemu z największych Polaków. Zapoznajcie się z przesłaniem XI Biegu Papieskiego.

„Bieg Papieski organizowany na terenie lubelskiej dzielnicy Bronowice jest hołdem złożonym Ojcu Świętemu Janowi Pawłowi II – jednemu z najwybitniejszych Polaków oraz wielkiemu miłośnikowi dzieci i młodzieży. XI edycja Biegu będzie odbywać się pod hasłem 40. rocznicy wyniesienia Karola Wojtyły na Stolicę Piotrową oraz 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Tej Niepodległości, o którą biły się pokolenia Polaków; od sarmackich banitów z Baru, przez pokolenia dumnych powstańców, a potem emigrantów i katorżników, aż po kolorowe bractwo ubrane w szare, legionowe mundury. Czekali nań całymi pokoleniami wierząc, że kiedyś staną się wolnymi ludźmi w wolnej Polsce. Modlili się, uczyli i bogacili, więc pozbawiano ich wiary, języka i majątku. Stanęli więc do walki… Jeszcze wówczas nie wiedzieli, że wolność, że niepodległość, że Ojczyzna może tyle kosztować, że nie wystarczy jednego pokolenia, że nie wystarczy ofiara dziada, że trzeba będzie rzucić na szalę życie ojców, synów i wnuków… Jednym z tych późnych wnuków był Karol Wojtyła. Wychowany w duchu wolnej Polski, przez całe swoje życie podkreślał jak ważna jest niepodległość dla narodu, jak ważna jest dla Polaków ich Ojczyzna. W swojej ostatniej książce (Pamięć i tożsamość) pisał:,, Próbą dla tego umiłowania staje się każde zagrożenie tego dobra, jakim jest ojczyzna. Nasze dzieje uczą, że Polacy byli zawsze zdolni do wielkich ofiar dla zachowania tego dobra albo też dla jego odzyskania”. I o tym pamiętajmy.”

W poprzednich edycjach Biegu Papieskiego startowało wielu uczniów naszej szkoły, nierzadko z sukcesami. Jednym z pewniaków do tego biegu wydawał się być w tym roku Karol Jakubczyk. Z rozmowy z nim dowiedziałem się jednak, że nie wystąpi on jutro z uwagi na udział w szkolnej wycieczce. Mam nadzieję, że wróci z niej do czwartku, bo tego dnia nasza szkolna reprezentacja przełajowców pod opieką p. Piotra Chodunia uda się do mojego rodzinnego Tomaszowa Lubelskiego na Wojewódzką Licealiadę w sztafetowych biegach przełajowych. Karol jest ważnym ogniwem naszej drużyny. Może pod jego nieobecność inni z was pobiegną. Serdecznie zachęcam. Szczegóły znajdziecie na stronie: http://www.zsb.lublin.pl/start.html na tablicy ogłoszeń pod datą 09.10.2018.

Zwycięzcy

Nasi przełajowcy z opiekunami

Mam nadzieję, że chłopaki podtrzymają dobrą passę zapoczątkowaną w miniony czwartek przez Kacpara Kopycińskiego i z kolejnej imprezy rangi wojewódzkiej także wrócą z medalami :D Trzymam kciuki.

Piotr Nizioł

„Porozmawiajmy o Fair Play” z udziałem Piotra Chodunia

Od dwóch dni próbuję wywiązać się z piątkowej obiecanki i ciągle lipa :( Ilekroć siadam do kompa, to włączam link do piątkowego koncertu Pled Zepchlim i natychmiast nogi zaczynają mi samoczynnie wybijać rytm kolejnych ponadczasowych hitów Led Zeppelin a ręce unoszą się do góry i nijak nie pozwalają na napisanie czegokolwiek. Zobaczcie zresztą sami.

https://www.facebook.com/RadioLublin/videos/574286842989322/?q=pled%20zepchlim

No i jak? Możecie się skupić? Ja nie potrafię. Wprawdzie to tylko covery, ale na więcej nie można liczyć. Nie zostaje mi nic innego jak wykorzystanie gotowca :) Wam pewnie zdarza się to samo podczas klasówek ;P

Przed kilkoma laty pisałem o przyznaniu przez Polski Komitet Olimpijski dyplomu „Fair Play PKOL za czyn czystej gry” naszemu nauczycielowi p. Piotrowi Choduniowi. Możecie o tym przeczytać klikając tu: https://blogiceo.nq.pl/superstar/2015/06/19/fair-play-w-sporcie/ Po ponad siedmiu latach od tamtego momentu PKOL zorganizował debatę poświęconą prawości zachowań, szlachetnej rywalizacji pod nazwą „Porozmawiajmy o fair play”. Do uczestnictwa w tej debacie zaproszony został także nasz nauczyciel. Zapoznajcie się z jego relacją z tego wydarzenia i obejrzyjcie zdjęcia.

W PKOL

„W dniu 4. października w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się Debata Olimpijska, poświęcona prawości zachowań, szlachetnej rywalizacji pt. „Porozmawiajmy o fair play” z udziałem przedstawicieli sportu, mediów, kultury, biznesu, uczelni wyższych, klubów olimpijczyka i dzieci.

Logo

Zostałem na nią zaproszony w związku z otrzymaniem w 2012 roku nagrody Fair Play. Moderatorami paneli dyskusyjnych byli: Zofia Czernicka i Jerzy Wenderlich.

Moderatorzy

Uczestnikami debaty byli: Ewa Błaszczyk, Sławomira Łozińska, Małgorzata Potocka, Andrzej Strzelecki, Stefan Friedmann (aktorzy), Maryla Rodowicz, Don Wasyl (artyści), Stephane Antiga, Andrzej Bachleda, Jacek Wszoła, Andrzej Strejlau, Grzegorz Skrzecz, Stefan Majewski, Mariusz Czerkawski, Wojciech Fibak, Andrzej Supron (sport), Krzysztof Pietraszkiewicz, Francois Colombie (przedstawiciele biznesu), Hanna Wawrowska (media), Andrzej Kraśnicki, Adam Krzesiński (PKOl), Kajetan Hądzelek, Krzysztof Zuchora, Magda Rejf, Anna Bodasinska (Klub Fair Play), Krystyna Pucer, Katarzyna Polaczuk (Klub Olimpijczyka) oraz dzieci ze szkoły podstawowej nr 80 w Warszawie.”

Wydarzenie to dostrzegła także lubelska prasa. Tak o nim pisał redaktor Wiesław Pawłat w „Gazecie Wyborczej”. Przeczytacie do końca jak nie wyczerpaliście limitu na bezpłatny dostęp :D Mnie się udało, bo to był początek miesiąca :D Próbujcie i wy:

http://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,35644,24019385,znani-artysci-biznesmeni-i-sportowcy-rozmawiali-o-fair-play.html

Zobaczcie w jakim zacnym gronie toczyła się dyskusja.

1. Andrzej Strejlau

Strejlau

2. Stephane Antiga

Antiga

3. Krzysztof Zuchora

Zuchora

4. Zofia Czernicka

Czernicka

5. Jacek Wszoła

Wszoła

6. Don Wasyl

Don Wasyl

7. Jerzy Wendrlich

Wenderlich

8. Wojciech Fibak

Fibak

9.Andrzej Supron i Grzegorz Skrzecz

Supron i Skrzecz

10. Stefan Majewski

Majewski

11. Andrzej Person

Person

12. Maryla Rodowicz

Rodowicz

Wszystkie zdjęcia są autorstwa naszej absolwentki … Moniki Choduń ;)

Piotr Nizioł

Fair Play po koncercie

Po kilku latach mojego blogowania znane jest wam zapewne moje zamiłowanie do muzyki rockowej i koncertów. Ta fascynacja towarzyszyła mi od zawsze. Kiedy byłem w waszym wieku namiętnie jeździłem do Jarocina i jak większość moich rówieśników gromadziłem nagrania na kasetach, taśmach magnetofonowych i płytach. Teraz kiedy gwiazdy muzyki rockowej lat mojej młodości odwiedzają nasz kraj staram się nadrabiać zaległości i uczestniczę w tych wydarzeniach, które przed laty były niedostępne dla przeciętnych Polaków. Żyliśmy przecież za „żelazną kurtyną”. Na najbliższe miesiące mam już poczynione plany koncertowe, których zwieńczeniem będzie przyszłoroczny koncert zespołu Metallica :P Nie lada gratka przytrafiła mi się dzisiaj. Miałem właśnie siadać do napisania tekstu o fair play , gdy zadzwonił jeden z moich kolegów od tenisa i koncertów i zaproponował wieczorny koncert zespołu Pled Zepchlim w Radio Lublin. Ta nazwa pewnie nic wam nie powie, bo to nie wasze klimaty. Ja nie wahałem się jednak ani minuty, gdyż zespół gra covery mojego ulubionego zespołu Led Zeppelin i jest w tym naprawdę dobry. Na to żeby do Polski zawitał prawdziwy, legendarny zespół nie ma szans, gdyż rozwiązał się on w roku 1980 po śmierci perkusisty Johna Bonhama. Pozostali muzycy zadeklarowali, że już nigdy wspólnie nie zagrają pod szyldem Led Zeppelin. Były wprawdzie pojedyncze koncerty okolicznościowe, ale żeby ruszyli w trasę szanse uważam za zerowe. Dlatego zapuszczam włosy, wkładam jeansową katanę, wsiadam do mojej „Czarnej Błyskawicy” i jadę się trochę rozerwać.

krockodyl

Podczas koncertu mogę być trochę niegrzeczny, ale jak wrócę to napiszę o fair play.

Piotr Nizioł

Kacper Kopyciński wicemistrzem województwa !!!

20181002_104434

W Finale Wojewódzkim Ligi LA nasz reprezentant w biegu na 100 metrów z czasem 11,8 zdobył srebrny medal!!! :) Podopieczny p. Piotra Chodunia uległ o 0,06 sekundy  zawodnikowi z mojego rodzinnego Tomaszowa Lubelskiego. Wynik Kacpra Kopycińskiego jest jednym z najważniejszych indywidualnych osiągnięć w zawodach szczebla wojewódzkiego w historii naszej szkoły. Tym większy to sukces, gdyż Kacper nie trenuje sprintów lecz jest piłkarzem Motoru Lublin. Osobne słowa uznania należą się także p. Piotrowi Choduniowi, który od zawsze gra fair play i tym razem pokazał jak powinna wyglądać rywalizacja zgodna z tą zasadą. Chodzi o to, że po rozegraniu wszystkich serii biegu na 100 metrów spiker ogłosił wygraną ex aequo dwóch zawodników, w tym naszego Kacpra. Opiekun naszych lekkoatletów znał wynik rywala Kacpra i zgłosił to do komisji sędziowskiej. Wszystko oczywiście było w protokołach i wcześniej czy później ten fakt wyszedłby na światło dzienne a niesmak by pozostał. Brawa dla p. Chodunia.

H

Jestem pewien, że Kacper odbiera całą sytuację w ten sposób, że nie stracił złota lecz zdobył srebrny medal :) Ta lekcja postawy fair play z pewnością pozytywnie wpłynie na dalszą sportową karierę Kacpra.

Zanim nastąpiły te radosne chwile, które możecie oglądać na powyższych zdjęciach przed naszym uczniem była ciężka praca, którą musiał wykonać. Zobaczcie jak to wyglądało w obiektywie p. Chodunia.

A

Na kilka chwil przed startem Kacper koncentrował się na linii startu

B

W połowie dystansu rywale byli tuż za plecami Kacpra i mocno naciskali 

C

Na linię mety Kacper wbiegł szybciej o setne części sekundy

DEFG

Później było już jak na największych zawodach lekkoatletycznych :D

W dzisiejszych zawodach finałowych wystąpił także Karol Jakubczyk, który przed tygodniem w zawodach miejskich zajął drugie miejsce w biegu na 1500 metrów.

I

Dystans, na którym przyszło rywalizować Karolowi jest prawie dwa razy dłuższy od tego, który trenuje (800 m)

J

Rywalizacja na tym dystansie była bardzo zacięta. Wystartowało ponad 40 zawodników z całego województwa podzielonych na cztery serie biegowe. Nasz reprezentant rozpoczął bardzo odważnie. Przez pierwsze dwa okrążenia utrzymywał się w ścisłej czołówce co widać na powyższym zdjęciu i tym poniżej.

K

Ostatecznie nasz reprezentant zajął 6 miejsce w swojej serii, a w całej rywalizacji został sklasyfikowany w drugiej dziesiątce. Wkrótce kolejna edycja „Biegu Papieskiego”. Regulamin jest dostępny na tablicy ogłoszeń przy pokoju nauczycieli WF. Zachęcam do zapoznania się i do udziału. Mam nadzieję, że Karol wystartuje i zajmie wysokie miejsce w tej imprezie.

M

W dzisiejszych zawodach nie mogła wystąpić Julia Pioś, która uzyskała awans ale przegrała z „jelitówką”. Szkoda :(

Piotr Nizioł

 

Debiut Krzysia w LLTSA

W dzisiejszym meczu w ramach Lubelskiej Ligi Tenisa Stołowego Amatorów pomiędzy „JEDYNKĄ” Pogodna Bitstream w mojej drużynie zadebiutował Krzysztof Ciołek (II DL).

1

Jego pierwszy mecz w tym sezonie spowodowany był wyższą koniecznością, gdyż ja od poniedziałku pełniłem obowiązki opiekuna podczas wycieczki szkolnej w Pieniny. Jeszcze wczoraj „z buta” zdobyłem Trzy Korony 982 m.n.p.m. :)

910

Z p. Robertem Podleckim zabezpieczaliśmy tyły, aby cała grupa prowadzona przez licencjonowanego przewodnika oraz p. Urszulę Zwijacz i p. Małgorzatę Sobczuk bezpiecznie dotarła na szczyt

11

Przyznajcie, że warto było włożyć nieco wysiłku dla takich widoków :D

Nasz dzisiejszy powrót z wycieczki nieco się przesunął w czasie w stosunku do planowanego. Spowodowane to było koniecznością regulaminowych postojów na wypoczynek kierowcy oraz dużym ruchem na drogach, nie wspominając już faktu, że zatrzymywaliśmy się także bo albo ktoś chciał jeść :P albo skorzystać z toalety :) Kiedy dotarłem na salę MOSiR mecz już był w trakcie. Pierwsze swoje spotkanie Krzysio przegrał 0 : 3 z najlepszym zawodnikiem rywali. Gra Krzysia nie wyglądała wcale źle. Widać było debiutancką tremę naszego zawodnika i większe doświadczenie rywala.

34

W drugim spotkaniu było zdecydowanie lepiej. Krzysio coraz pewniej czuł się przy stole, a w jego poczynaniach widać było zdecydowanie więcej wiary we własne umiejętności. Otuchy i dobrych rad dodawali mu starsi koledzy z drużyny i ja, choć tego nikt nie uwiecznił na zdjęciu :( Ostatecznie w drugim meczu nasz nowy zawodnik wygrał seta i powalczył w trzech pozostałych ostatecznie ulegając swojemu rywalowi 1 : 3.

75

Dokładnie nie wiem co Krzysiowi tłumaczył Paweł Pielak. Z przecieków i nagrań ;P dowiedziałem się tylko, że jeśli mam odwieźć Krzysia do domu, to musi on wygrać ostatni swój mecz. Widząc jak coraz lepiej sobie radzi oraz znając możliwości kolejnego przeciwnika postanowiłem nie dokonywać zmiany i zostawić Krzysia w składzie do końca meczu. Ja odczuwałem jeszcze w moich łydkach trudy wczorajszej wspinaczki :( Ten kto kiedykolwiek był na Trzech Koronach wie o czym piszę.

6 8

Po tych wszystkich dobrych radach i nietypowej motywacji Krzysio wygrał ostatni swój mecz 3 : 1 !!! Za postawę i wkład w ostateczne zwycięstwo „JEDYNKI” 8 : 2 nie tylko odwiozłem go do domu ale podarowałem też przywiezioną z wycieczki pyszną czekoladę :D . Przyda mu się do regeneracji sił i szybki powrót do formy, bo kolejna ligowa kolejka już w następnym tygodniu, a wcześniej poniedziałkowy trening.

Piotr Nizioł

Udane występy naszych absolwentów w reprezentacji

Sporo czasu upłynęło od mojego ostatniego wpisu o występach naszych absolwentów w reprezentacjach Polski. Przed tygodniem miałem już pisać o meczu rugby pomiędzy reprezentacjami Czech i Polski, ale jak przeczytałem o planach żeńskiej reprezentacji piłki nożnej, to postanowiłem zaczekać na rozstrzygnięcie dzisiejszego spotkania rozegranego w Ostródzie.

kadrowicze 2018

 Foto: https://www.facebook.com/BudowlaniLublin/ 

Wystarczy popatrzeć na numery koszulek i wszystko jasne :)

29 września w Pradze odbył się towarzyski mecz rugby pomiędzy reprezentacjami Czech i Polski, w którym całe spotkanie rozegrał nasz były uczeń Maciej Grabowski. Punktów nie zdobył, ale nie takie są jego priorytety na boisku.

stron3-1024x657

Tym razem ani Kasia ani Dżesika nie użyczyły swojego wizerunku do oficjalnego plakatu 

W dniu dzisiejszym na stadionie w Ostródzie zmierzyły się żeńskie reprezentacje piłkarskie Polski i Irlandii. Mecz, w którym od pierwszej do ostatniej minuty polskiej bramki broniła Katarzyna Kiedrzynek, zakończył się wynikiem 4 : 0 dla Polski. Oprócz bramkarki Paris Saint – Germain od 58 minuty grała także inna nasza absolwentka Dżesika Jaszek z Czarnych Sosnowiec. Absencja Agaty Guściory świadczy o tym, że przechodzi ona jeszcze okres rehabilitacji po kontuzji. Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się ona w składzie swojego GKS Górnik Łęczna  Trzymam kciuki.

PS Piszę ze smartfona i nie mam podglądu na dużym ekranie. Jak coś nie wygląda jak trzeba, a mam takie obawy, to poprawię po przyjeździe do domu. Nie mogę na przykład usunąć litery „P” pod drugim zdjęciem :(

Piotr Nizioł