Trening z Ewelinką

Dzisiaj dalszy ciąg nadrabiania ubiegłotygodniowych zaległości spowodowanych złośliwością rzeczy martwych. W „Tłusty czwartek”, który był także Światowym Dniem Zdrowia, odbył się masowy trening siłowy prowadzony w sali gimnastycznej przez naszą absolwentkę Ewelinę Kozłowską. Na co dzień Ewelinka jest instruktorką fitness w klubie ICON, który większości z was jest znany z wycieczek przedmiotowych.

Ewelinka

Czwartkowy trening wspólnie z naszą absolwentką prowadziła jej koleżanka z klubu. Zajęcia odbywały się podczas planowych lekcji wychowania fizycznego w klasach I DL, I EL, I AT III EL. Wśród ćwiczących były zarówno grupy żeńskie jak i męskie.

Ewelinka 2 Ewelinka 6

Jak widać na powyższych zdjęciach frekwencja była niczego sobie. Troszeczkę gorzej było z synchronizacją i nadążeniem za Ewelinką, która dyktowała solidne tempo :)

Ewelinka 5 Ewelinka 4

Te drobne niedociągnięcia najbardziej widoczne były w grupach męskich i co szczególnie zastanawiające w wykonaniu dziewcząt z klasy artystycznej :D Pragnę jednak uspokoić nasze artystki. Nie martwcie się dziewczyny. Wystarczy systematycznie ćwiczyć i wszystko będzie OK. Ewelinka jest tego najlepszym przykładem. Ona jest właśnie absolwentką jednej z naszych klas o takim profilu. Zatem do roboty !!! Niech taka forma ruchu nie będzie jedynie punktem obchodów Światowego Dnia Zdrowia a codziennością. Jeżeli tego posłuchacie, to zachowacie formę nie tylko taką jak Ewelinka ale nawet sam Mick Jagger ;)

Piotr Nizioł

Warsztaty z Mistrzem

Już prawie tydzień minął od mojego wyjazdu z Krzysiem Ciołkiem na warsztaty tenisowe do Łodzi. Prowadził je wielokrotny Mistrz Polski, medalista Mistrzostw Europy, czterokrotny olimpijczyk (Atlanta, Sydney, Ateny i Pekin), zwycięzca wielu międzynarodowych turniejów p. Lucjan Błaszczyk. Warsztaty odbywały się w ramach II edycji konferencji „I Ty możesz zostać SuperWuefistą” 

Z Krzysiem

Warsztaty odbyły się pod honorowym patronatem Polskiego Związku Tenisa Stołowego p. Hanny Zdanowskiej – Prezydent Miasta Łodzi. Uczestniczyło w niej 80 nauczycieli z całej Polski, którym towarzyszyło ponad 90 uczniów w różnym wieku.

Plakat

I Ty mozesz zostać SuperWuefistą

Foto: http://www.pzts.pl/aktualnosci/ii-edycja-konferencji-i-ty-mozesz-zostac-super-wuefista

Czas całodziennych zajęć wypełniony był po brzegi. Na początek odbył się skierowany do nauczycieli bardzo ciekawy wykład na temat techniki indywidualnej tenisisty stołowego uzupełniony wzorcowym pokazem Mistrza.

Warsztaty z Błaszczykiem 2 Pokaz techniki Błaszczyka

Nasz eksportowy tenisista okazał się równie doskonałym wykładowcą. Wszyscy uczestnicy warsztatów, pomimo wieloletniego niejednokrotnie doświadczenia, słuchali go z wielką uwagą. Po części dedykowanej nauczycielom odbyły się zajęcia z młodzieżą. Oprócz pogadanki i pokazu tę część warsztatów wypełniły indywidualne zajęcia polegające na doskonaleniu techniki i korygowaniu błędów. Oprócz p. Lucjana Błaszczyka z uczestnikami pracowali zawodnicy „MKS Jedynka Łódź”.

Korekta techniki Trening z MKS Jedynka

W dalszej części zajęć uczniowie uczestniczący w warsztatach rozegrali towarzyski mini  turniej, którego główną nagrodą była  możliwość rozegrania kilku piłek z Mistrzem.

Mini turniej Gra szkolna

Na zakończenie czwartkowych zajęć odbyła się sesja zdjęciowa z Mistrzem, który znalazł także czas na podpisywanie różnych gadżetów związanych z tenisem stołowym. Dla młodych adeptów tej dyscypliny taka pamiątka to wielka frajda, którą będą mogli pochwalić się przed rówieśnikami po powrocie do domu oraz motywacja do dalszego treningu i doskonalenia swoich umiejętności. Kto wie? Może Krzysio nawiąże do bogatych tradycji tenisowych naszej szkoły i dołoży swoją cegiełkę do jej dalszej budowy. Serdecznie mu tego życzę.

Z Błaszczykiem i Krzysiem

Autografy Rakietka

Piotr Nizioł

No i lipa :(

Okazało się, że mam padnięty dysk :( A taki był ładny, Tajwański. Szkoda :P   Trzeba go reklamować a to niestety trochę potrwa. Będę musiał korzystać ze szkolnego sprzętu podczas przerw lub w trakcie wolnych godzin po maturzystach. Dzisiaj brakuje mi materiałów do uzupełnienia zaległości. Jutro wezmę do szkoły aparat, notatki i napiszę na początek o warsztatach tenisowych w Łodzi, a później o kolejnych wydarzeniach odbywających się w ubiegłym tygodniu.

Piotr Nizioł

Komp na przeglądzie

Mój piątkowy apel spotkał się z niesamowitym odzewem :-0 Telefon nie stygł a skrzynka mailowa zablokowała się z nadmiaru ofert pomocy. Normalnie mogłem w nich przebierać jak w ulęgałkach :) Jak będziecie mnie prosić o możliwość zagrania w gałę czy w siatę, to będę wiedział jak się zrewanżować ;-P W efekcie p.Piotr z naszego laboratorium obiecał coś poradzić. Jak wszystko się powiedzie, to może jutro przystąpię do nadrabiania zaległości. Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło :D Mogę teraz zająć się kompletowaniem dokumentacji i przygotowaniem arkuszy ocen oraz świadectw dla mojej klasy III BL. Do piątku mam czas.

Piotr Nizioł

Dareeeek , ratunkuuuuuuu !!!

Wpisu nie będzie :( awaria kompa. Na smartfonie wszystkiego nie zrobię i do rana by zeszło. Jak mój tytułowy apel dotrze do serwisanta i się odezwie, to może na weekendzie uda się odpalić mojego kompa. Jak Dario się nie odezwie, to przyjmę każdą inną pomoc. W szkole nie brakuje nam przecież zdolnych informatyków. Możecie dzwonić lub pisać na maila. Czekam na pomoc.

Piotr Nizioł

Tłusty czwartek ;)

Wprawdzie dzisiejszy dzień nie ma nic wspólnego z zakończeniem karnawału, ale postanowiłem nazwać go „tłustym” z uwagi na ilość przedsięwzięć z naszym udziałem.  Najwcześniej, bo o 5,00 do działania przystąpiłem ja z Krzysiem Ciołkiem (I BL). Wspólnie z trzema innymi nauczycielami z lubelskich i puławskich szkół oraz ich uczniami udaliśmy się do Łodzi na warsztaty tenisowe z udziałem wielokrotnego Mistrza Polski , medalisty Mistrzostw Europy, olimpijczyka p. Lucjana Błaszczyka. Miał z nami pojechać jeszcze Bartłomiej Pyc, ale z bliżej nieokreślonych przyczyn zrezygnował :( O szczegółach naszego pobytu w Łodzi z dużą ilością zdjęć napiszę w oddzielnym wpisie. W Lublinie natomiast nasi szkolni szachiści pod opieką p. Jarosława Muchy rywalizowali o tytuł w ramach Licealiady. Z informacji jaką otrzymałem dowiedziałem się, że brązowy medal zdobyła Emilia Gospodarek (III BL) !!! Brawoooo !!! Kolejną imprezą dzisiejszego dnia był masowy trening siłowy zorganizowany w naszej sali gimnastycznej z okazji Światowego Dnia Zdrowia. Trening ten przeprowadziła nasza absolwentka Ewelina Kozłowska, która na co dzień prowadzi zajęcia w klubie ICON. Zwieńczeniem sportowych wydarzeń dzisiejszego dnia były kolejne mecze w ramach rozgrywek „Puchar Podwala”, które prowadzi p. Robert Podlecki. O każdej z wymienionych imprez napiszę oddzielnie jak otrzymam niezbędne materiały. Zacznę od warsztatów tenisowych w Łodzi, bo z tej imprezy mam wiadomości z pierwszej ręki. Zajmę się tym jednak dopiero po powrocie do domu.

Piotr Nizioł

Droga po medal – fotorelacja z Licealiady

Organizatorzy wczorajszych finałów Licealiady w piłce nożnej dziewcząt w końcu się spisali :P Termin jaki wybrali okazał się idealny. We wtorki mam do szkoły na 13,50 i nie musiałem kombinować, żeby móc spokojnie wszystko obejrzeć od dechy do dechy :) Dla równowagi tym razem ja nieco nawaliłem, bo w pośpiechu zapomniałem zabrać z domu aparat fotograficzny i byłem zmuszony pykać fotki smartfonem. Stąd przeciętna ich jakość za wyjątkiem tych robionych sprzętem p. Roberta, który dysponuje takim wypasionym modelem, że ho ho :D Do poziomu organizacyjnego dopasowała się także pogoda. Może było trochę chłodno i wietrznie, ale słońce nie oślepiało i nie było potrzeby zakładania czapeczki z daszkiem czy okularów przeciwsłonecznych                                                                         ;P

A Czapeczka i okulary

Niezbędne wyposażenie bramkarki i trenera podczas ubiegłotygodniowego turnieju półfinałowego. W tej „konkurencji” p. Robert też ma się czym pochwalić :D

Uczestniczki wczorajszego turnieju finałowego, podczas którego o miano najlepszych piłkarek nożnych w mieście walczyły uczennice szkół podstawowych, wygaszanych gimnazjów oraz szkół ponadgimnazjalnych witał  suto zastawiony stolik z … wyeksponowanymi trofeami dla najlepszych przygotowanymi przez organizatorów.

1 Trofea do wywalczenia

Taki widok dla oczu uczestniczek przygotował … WIDOK LUBLIN , klub który jest wizytówką kobiecej piłki nożnej w Lublinie

1A Zapoznanie z murawą

Po wyjściu z szatni nasze dziewczyny zapoznały się ze stanem murawy

2 Rozgrzewka z piłką

Murawa ok, można zacząć rozgrzewkę z piłką

3 Indywidualne zadania

Po wypadnięciu ze składu Kasi Goś, która leczy kontuzję, rolę rozgrywającej przejęła Wiktoria Dymowska

4 Elsner już na boisku

Zawodniczki z „Elsnera” już na boisku

5 Ostatnie wskazówki

Ostatnie wskazówki przedmeczowe

5 Przywitanie

Przywitanie z kapitanem przeciwniczek i arbitrem, którym był jeden z wielu naszych absolwentów z gwizdkiem, Hubert Ripper

6 Zaczynamy półfinał

Zaczynamy półfinał

7 Bez respektu dla faworyta

Nasze zawodniczki przystąpiły do gry w bojowych nastrojach i grały z faworytkami równy mecz, często zagrażając ich bramce

8 Chwila nieuwagi i 0  1

Wystarczyła chwila nieuwagi i jedna z kontr przeciwniczek zakończyła się stratą bramki :(

9 Niczym Sobieski pod Wiedniem

Pan Robert Podlecki, niczym Sobieski pod Wiedniem, jasno pokazywał cel swoim zawodniczkom

10 Ofiarna gra Emilki

Nasze dziewczyny podjęły twardą walkę z obrończyniami mistrzowskiego tytułu

11 Zuch dziewczyna

Z Emilką Kozak wszystko OK. ZUCH dziewczyna !!!

12 Kuriozalna bramka na 0 2

Drugiego gola straciliśmy w zamieszaniu podbramkowym, w którym piłka odbita od słupka nieszczęśliwie trafiła w plecy Martynki i wpadła do bramki

13 Ambitna walka o zmianę wyniku

Nasze dziewczyny ambitnie walczyły o zmianę wyniku. „Główka” Angeliki Stępień o centymetry przeleciała nad poprzeczką :(

14 Wolny Wiktorii

Strzał z rzutu wolnego w wykonaniu Wiktorii Dymowskiej wybroniła bramkarka „Elsnera”

15 W przerwie meczu z Elsnerem

W przerwie meczu trener naszej drużyny motywował swoje zawodniczki do jeszcze większego zaangażowania. Nie mieliśmy przecież nic do stracenia

16 Jest spóźnialska

Tylko dla Edytki Bielak termin i pora rozpoczęcia turnieju nie były idealne :D :D :D  

17 Perfekcja w obronie w II połowie

W II połowie nasza gra w obronie była bezbłędna i Martynka Gęśla miała więcej spokoju niż przed przerwą

18 Walka do końca o zmiane wyniku

Choć okazji nie brakowało, to do szczęścia zabrakło nieco skuteczności

19 Podziękowania i gratulacje pomeczowe

Po meczu zawodniczki obydwu drużyn serdecznie się wyściskały. To godne siebie rywalki

20 Teraz gratuluję ale następnym razem was dopadniemy

Trenerzy obydwu drużyn także podziękowali sobie za dobry mecz. Pan Robert            Podlecki pogratulował Dariuszowi Banaszukowi, ale myślami był już chyba w                                                                       przyszłym roku.                                                             Za rok dobierzemy się wam do skóry

21 ALMS już na boisku

W meczu o brązowe medale Licealiady przeciwniczkami naszych dziewczyn były zawodniczki Akademickiego Liceum Mistrzostwa Sportowego (ALMS)

22 Ostatnie wskazówki przedmeczowe

Plan jest taki: zrobimy na nich zasadzkę a potem na plasterki !!! Kto czytał „Kajka i Kokosza” wie o co chodzi :D

23 Losowanie

Przedmeczowe losowanie

24 Zaczynamy z ALMS

Zaczynamy mecz o brąz

25 Od początku ruszyliśmy na rywalki

Nasze zawodniczki od początku nadawały ton wydarzeniom na boisku

26 Bomba Edytki

Ta „bomba” Edytki trafiła w poprzeczkę i odbiła się od murawy. Szkoda, że nie było systemu VAR. Może była bramka…

27 Wiktoria otwiera wynik spotkania

„Co się odwlecze, to nie uciecze” :)  Wiktoria po solowej akcji otwiera wynik spotkania

28 Gratulacje po pierwszym trafieniu

Koleżanki pospieszyły z gratulacjami :D

29 Rzadki widok w meczu sor zamyślony dziewczyny w obronie

Zamyślony p. Robert i akcja pod naszą bramką, to rzadki widok w tym spotkaniu

30 Sygnalizacja sędziego mówi wszystko 2 0

Sygnalizacja sędziego nie budzi wątpliwości i…

31 Najczęstszy obrazek z meczu z ALMS

… oznacza najczęstszy obrazek z meczu przeciwko ALMS :D

32 Ofiarna parada bramkarki ALMS po strzale Wiktorii

Gdyby nie ofiarna interwencja bramkarki ALMS, to znów jej koleżanki zaczynałyby ze środka

33 W II połowie macie wybić im piłkę nożną z głowy

Pan Robert zdaję się mówić „W II połowie macie im wybić z głowy piłkę nożną”

35 Świetny debiut Ewelinka

Brawo Ewelinka, świetny debiut okraszony bramką !!!

34 Martynka tez pokazała klasę i zachowała czyste konto

Refleks i poświęcenie Martynki pozwoliło naszej drużynie zachować czyste konto

36 Gramy do końcaaaaa

Ciągła motywacja przyniosła efekt w postaci 6 strzelonych goli: Wiktoria Dymowska – 4, Ewelina Ciechańska – 1 i Edyta Bielak – 1 !!!

37 Zasłużone gratulacje od trenera ALMS

Trener ALMS p. Mirosław Kosowski gratulował nawet obecnemu na meczu Pawłowi Polaczkowi, naszemu absolwentowi 

38 Podziękowania pomeczowe

Pomeczowe podziękowania i gratulacje

39 Tabela wyników

Oficjalne wyniki wczorajszego turnieju szybko pojawiały się na „świetnej tablicy” :)

40 Dziewczyny lubia brąz

Medale, puchar oraz nagrody rzeczowe wręczał naszym dziewczynom i ich trenerowi   p. Piotr Rodak - trener Widoku Lublin

42 Dyplom

Dyplom za zajęcie III miejsca

43 Puchar

Kolejny puchar do naszej bogatej kolekcji

44 Drużyna na medal

                                                 Drużyna na medal !!!                                                       Stoją od lewej: Małgosia Klimek, Eliza Lalak, Weronika Olszak, Ewelina Ciechańska, Angelika Stępień i Agata Wierzchowska; w przysiadzie od lewej: Emilia Kozak i trener ro(c)ku p. Robert Podlecki; na prawym boku wyleguje się Wiktoria Dymowska !!! Na zdjęciu brakuje Edyty Bielak i Martyny Gęśli, które musiały szybko wracać do szkoły  :)

45 Wspólna fota

Wspólna fotka na zakończenie turnieju

Na zakończenie mam zapowiadany konkurs. Zapraszam do udziału.

Porównując poniższe fotografie należy wskazać, która z nich wykonana jest wypasioną komórką p. Roberta Podleckiego, a która moją wysłużoną XPERIĄ M 2 :)

41 Znajdź 22 szczegóły różniące te zdjęcia 41a Znajdź 22 szczegóły różniące te zdjęcia

Oprócz tego należy wskazać 22 szczegóły różniące obydwie fotografie :P Odpowiedzi proszę przesyłać za pomocą SMS na mój numer telefonu :) :D :P Życzę powodzenia !!!

Piotr Nizioł

 

Final Four

Na sztucznych boiskach przy Arenie odbywają się finały piłkarskich rozgrywek dziewcząt z udziałem naszej reprezentacji.

ekipa

Nasza drużyna 

W swoim pierwszym meczu podopieczne p. Roberta Podleckiego przegrały 0:2 z Zespołem Szkół nr 5. Ta porażka oznacza, że zagramy o III miejsce. Naszym przeciwnikiem będzie przegrana drużyna z drugiego półfinału, w którym mierzą się ze sobą drużyny V LO i Akademickie Liceum Mistrzostwa Sportowego (ALMS). W tym momencie 1:0 prowadzą zawodniczki ALMS. O przebiegu rywalizacji będę informował na bieżąco. W ostatniej minucie regulaminowego czasu gry V LO, po rzucie wolnym strzeliło bramkę na 1 : 1. Dodatkowo ALMS stracił kluczową zawodniczkę, która nieatakowana przez nikogo potknęła się o piłkę, doznała kontuzji i musiała opuścić boisko. Dogrywka nie przyniosła zmiany rezultatu. W karnych skuteczniejsze okazały się zawodniczki V LO i to drużyna z ul. Lipowej zagra w wielkim finale z ZS nr 5. My o brązowe medale zagramy z ALMS.

Mamy brąz!!! W „małym finale” dziewczyny rozgromiły 6:0 ALMS :) Bramki zdobyły: Wiktoria Dymowska – 4, Edyta Bielak i Ewelina Ciechańska. 

Gratulacje dla całej drużyny i trenera, który obchodzi imieniny ;)   !!! Fajny prezent zrobiłyście mu dziewczyny :D

Piotr Nizioł

Reprezentacyjne reminiscencje

Od października 2013 roku staram się na bieżąco informować o wydarzeniach sportowych odbywających się w szkole i poza nią z udziałem naszych uczniów, absolwentów czy nauczycieli. Z pomysłami na kolejne wpisy bywało różnie. Czasami szło jak z płatka, czasami schodziło mi do północy i później. Dzisiaj miałem ciężki dzień i postanowiłem pójść na łatwiznę :) Rzadko korzystam z takiego rozwiązania ale to chyba najlepsze co mogłem dzisiaj zrobić. Poprosiłem o wyręczenie i spotkało się to ze zrozumieniem :D

Jak wiecie mamy wśród naszych uczniów i absolwentów reprezentantów Polski. Wiele razy o nich pisałem. Nie tak dawno zapowiadałem udział Oskara Rudzińskiego (III BL) w Mistrzostwach Europy U 20 w Rugby. Zdążyłem nawet wspomnieć w jednym z wpisów o porażce 5 : 71 z Rosją na inaugurację turnieju w Portugalii. W tym spotkaniu to właśnie Oskar zdobył jedyne punkty dla Polski. Dzisiaj, poobijany i pozszywany Oskar wrócił do szkoły. Poprosiłem go o jakąś fotkę i kilka zdań komentarza na temat zakończonego turnieju. Dla mnie, to spora ulga, dla Oskara doskonały trening przed maturą z języka polskiego. W obliczu wystawiania ocen końcowych z wychowania fizycznego i z zachowania Oskarowi było niezręcznie odmówić pomocy swojemu wychowawcy :D Przeczytajcie co z tego wyszło.

” Młodzi zawodnicy KS Budowlani Lublin w dniach 7 – 15 kwietnia wystąpili w Mistrzostwach Europy do lat 20 w Portugalii, w mieście Coimbra. Zajmując VII miejsce w turnieju nasza reprezentacja utrzymała się w najwyższej grupie Championship na kolejny rok rozgrywek. Warto zaznaczyć, że autorami większości przyłożeń naszej kadry byli właśnie Lublinianie. Na zdjęciu poniżej od lewej strony: Bartłomiej Daszczyk, Łukasz Mańko – Musiał, Oskar Rudziński, Jakub Kamiński i Michał Jakub Musur.

Lublinianie na U 20 Championship

Foto: prywatne archiwum Oskara Rudzińskiego

Wyniki meczów:

Polska vs Rosja 5 : 71 (0 : 24), punkty: Oskar Rudziński – 5,

Polska vs Ukraina 15 : 42 (15 : 18), punkty: Jakub Kamiński – 10, Cezary Plesiński – 5,

Polska vs Portugal Centro – Norte 29 : 19 (12 : 19), punkty: Jakub Michał Musur – 10, Łukasz Mańko – Musiał – 5, Cezary Plesiński – 5, Jakub Kamiński – 7 i Dawid Kinast – 2.”

Tyle Oskar o swojej wyprawie z reprezentacją do Portugalii. Chciałbym tylko dodać do tej informacji, że nasz uczeń zagrał w każdym z tych spotkań.

Na zakończenie dzisiejszego wpisu w telegraficznym skrócie o innych naszych reprezentantkach, które w ostatnim czasie walczyły o awans do Mistrzostw Świata 2019. Być może te informacje umknęły waszej uwadze, bo przekaz z piłki nożnej w wydaniu kobiet nie zawsze znajduje się w czołówkach serwisów informacyjnych :(   Jak wiecie Katarzyna Kiedrzynek (Paris Saint – Germain), Agata Guściora i Dżesika Jaszek (obydwie GKS Górnik Łęczna), to etatowe reprezentantki Polski seniorek.       6 i 10 kwietnia reprezentacja grała dwa mecze eliminacyjne. Najpierw we Włocławku z Albanią, później w Glasgow ze Szkocją. Pierwszy mecz zakończył się niespodziewanym remisem 1 : 1, drugi po dobrej I połowie (0 : 0), niestrzelonym karnym i czerwonej kartce Pauliny Dudek w II połowie porażką 0 : 3. Obydwu meczom towarzyszyły niespotykane na tym poziomie w męskiej piłce kuriozalne okoliczności. Najpierw jeden z działaczy PZPN nie zgłosił do spotkania przeciwko Albanii 6 zawodniczek w tym naszej Dżesiki :( . Cała szóstka oglądała to spotkanie z trybun !!!

Reprezentantki na trybunach

Foto: Gazeta Pomorska 

Dżesika pierwsza z prawej w reprezentacyjnym dresie

Druga wtopa, to wylot na mecz do Szkocji tanimi liniami lotniczymi, który opóźnił się o 7 godzin. Przez to Polki nie miały możliwości odbycia oficjalnego treningu na stadionie, na którym odbywało się spotkanie. Nie będę się rozpisywał na ten temat, bo pora późna i jak wspomniałem we wstępie miałem dzisiaj ciężki dzień. Kto chce poczytać coś na ten temat, to niech klika w poniższe linki:

http://kobiecapilka.pl/news,14586.html  – Wtopa z Albanią,

http://kobiecapilka.pl/news,14587.html  -  Nieuprawniona kadra Polski,

 http://www.sport.pl/pilka/56,65037,23248721,reprezentacja-polski-kobiet-stracila-trening-przed-meczem-wszystko.html  -  Reprezentacja Polski straciła trening przed meczem,

http://kobiecapilka.pl/news,14601.html  -  Szkotki jednak lepsze.

Jutro nasze szkolne piłkarki grają FINAL FOUR Licealiady. Najpierw o 9,30 mecz półfinałowy z odwiecznym rywalem, Zespołem Szkół nr 5, później w zależności od wyniku tego spotkania, mecz o I lub III miejsce. Wiem, że przez kontuzję odniesioną w niedzielnym meczu III ligi pomiędzy LKS Wierzchowiska II a MKS Sybilla Puławy (1 : 4), ze składu wyleciała Kasia Goś :(  , której jak pamiętacie zabrakło także w finale wojewódzkim w hali. To bardzo duża strata dla naszej drużyny. Trzeba jednak wierzyć, że p. Robert Podlecki coś wymyśli. Będę informował ze stadionu. Trzymajcie kciuki !!!

Piotr Nizioł

Patryk Olesiejuk zwycięzcą konkursu

 

Nie wiem czy pamiętacie jeszcze, że ponad dwa tygodnie temu odbył się konkurs „Polacy w sportach zimowych”. Dokładnie było to 28 marca, w dniu finału wojewódzkiego w halowej piłce nożnej dziewcząt. W relacji on line z naszego wyjazdu do Chełma informowałem, że wśród piłkarek najlepiej poradziła sobie Edyta Bielak, która zdobyła 8,5 punktu na 16 możliwych. Podając tę informację zastanawiałem się czy w szkole będzie ktoś, kto przebije wynik Edyty. Po otrzymaniu kart odpowiedzi od wszystkich nauczycieli zaangażowanych w przeprowadzenie konkursu znam już odpowiedź na to pytanie :) Zanim jednak ogłoszę wyniki, to przypomnę pytania konkursowe z zaznaczeniem prawidłowych odpowiedzi. Za każdą z nich można było uzyskać 1 punkt.

Konkurs na bloga

Prawda, że łatwe było? :)

No to teraz trochę statystyki związanej z konkursem. Uczestniczyły w nim 93 osoby z 13 klas. Klasą z największą liczbą uczestników, co mnie szczególnie ucieszyło, była III BL, z której aż 18 osób wzięło udział w konkursie. Drugą ciekawostką jest fakt, że większość uczestników konkursu stanowiły dziewczęta, których było 46. Jakiś biegły z matematyki wyliczy zaraz, że 93 – 46 = 47 i to więcej było chłopaków. Otóż nie :P 4 osoby podpisały się jedynie nazwiskiem i trudno jest jednoznacznie stwierdzić płeć uczestnika. Po charakterze pisma się nie podejmuję. Chłopaków w konkursie było 43. Wyniki punktowe osiągnięte przez uczestników konkursu zamykają się w przedziale 2 – 13. Najlepiej wypadli uczniowie klasy IV ET, z której aż 6 sklasyfikowanych zostało na miejscach 1 – 4 !!! Spośród dziewcząt najlepszy wynik osiągnęły wspólnie Zuzanna Flasińska Natalia Szyszło z klasy I AT.

Po sprawdzeniu wszystkich kart odpowiedzi nadszedł czas na ogłoszenie wyników. Zwycięzcą konkursu został Patryk Olesiejuk, który zgromadził 13 pkt.

Olesiejuk

Patryk z p. Robertem Podleckim

Dalsza kolejność przedstawia się następująco:

2. Michał Przypis IV ETWojciech Chyliński III BL – 12 pkt,

3. Damian Szymczak IV ET - 11,5 pkt,

4. Łukasz Skurski IV ETBartłomiej Wawerski IV ETGrzegorz Firlej IV ET - 11 pkt,

5. Bartłomiej Barwiak III BLJakub  Targoński (?) - 10,5 pkt,

6. Zuzanna Flasińska I ATNatalia Szyszło I AT - 10 pkt,

7. Marceli Dubanowicz III BL - 9,5 pkt,

8. Daniel Wójcik III BLKacper Raczyński III BL - 9 pkt,

9. Dominika Rawska IV GTA. Marzec (?) - 8,5 pkt,

10. Aleksandra Gąbka II CL, Sylwia Osuch II BT, Kacper Kucaba I BL, 

    Paweł Nagnajewicz I BL, Norbert Stasiak III BL, Rafał Saba III BL - 8 pkt.

Zapowiadając konkurs obiecywałem nagrody dla najlepszych i słowa dotrzymam. Tak się złożyło, że na trzech czołowych lokatach uplasowali się uczniowie kończący naszą szkołę. Chcę ich zapewnić, że zanim odbiorą świadectwa, w ich ręce trafią nagrody – niespodzianki.

Piotr Nizioł