Ostatni szlif formy

Tegoroczne przygotowania piłkarzy nożnych do Licealiady, które zaordynował p. Robert Podlecki, zdały egzamin. Jego podopieczni powrócili na podium i zakończyli rozgrywki ze srebrnymi medalami !!! Przypomnę tylko, że w ramach tych przygotowań, oprócz normalnych treningów, nasi piłkarze rozgrywali cotygodniowe sparingi z uczniami klas usportowionych. Podobny tok przygotowań zaaplikował p. Podlecki także reprezentacji żeńskiej. Na blogu pisałem już o piątkowych sparingach. Jutro natomiast odbędzie się ostatni trening przed ruszającymi w poniedziałek rozgrywkami. Inauguracja miała wprawdzie nastąpić 21 marca, ale na prośbę Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego im. I. Paderewskiego, które wolało świętować Dzień Wiosny, została ona przełożona na 4 kwietnia. W poniedziałek dziewczęta spotkają się kolejno z: XXI LO o godz.13,30 ; PLO im. Paderewskiego o godz. 15,00 i I LO im. Staszica o godz. 16,00.

Jutrzejszy otwarty trening został zaplanowany na godz. 10,30. Piszę „otwarty” ponieważ odbędzie się on w ramach „Dnia otwartych dni szkoły” i będą mogli oglądać go kandydaci do klas pierwszych. Pan Podlecki liczy zwłaszcza na obecność grających dziewcząt i chłopców, którzy od września mogliby zasilić nasze piłkarskie reprezentacje. Mam nadzieję, że frekwencja wśród widowni dopisze, a nasze piłkarki pokażą kawał dobrej piłki. Przypomnę, że nasza drużyna nie tyle przystępują do obrony II miejsca zdobytego przed rokiem, ile do ataku na I miejsce !!! :D Jeżeli nie przytrafią się jakieś kontuzje i choroby naszych reprezentantek, to śmiem twierdzić, że stać je na to. Po brązowym medalu koszykarek i srebrnym tenisistek stołowych pora na ZŁOTO !!! :) :) :)

A

Piotr Nizioł

Przesiadka :)

LRM

Niniejszy blog, z założenia, służy do dokumentowania działań i zadań związanych z uczestnictwem w programie „WF z Klasą”. Ja rozszerzyłem jego przeznaczenie o opisywanie naszej wspólnej pracy na lekcjach, zajęciach pozalekcyjnych, zawodach sportowych czy wycieczkach. W swoich codziennych wpisach staram się także prowadzić szeroko rozumianą promocję wszelkich form aktywności ruchowej. Wraz z nastaniem wiosny uznałem, że nie mogę pominąć pewnego zjawiska, które od dwóch lat dynamicznie rozwija się w naszym mieście. Mam na myśli Lubelski Rower Miejski. Właśnie ruszył jego trzeci sezon. Po zimowej przerwie Lublin dysponuje drugim największym systemem w Polsce. Obecnie sieć liczy już 90 stacji, a liczba rowerów zbliżyła się do 900 !!! Znacząco w ostatnich latach zwiększyła się także ilość i długość ścieżek rowerowych. Na każdym kroku można spotkać cyklistów poruszających się na charakterystycznych jednośladach z koszykiem na przednim kole. Powiem wam, że to fantastyczny wynalazek, bo taki koszyk doskonale mieści przeciętny plecak. Wydaje się więc, że rower miejski jest wymarzonym środkiem lokomocji dla każdego ucznia. Może być on dużą konkurencją dla miejskiej komunikacji autobusowej, w której bilet ulgowy kosztuje już 1,60 PLN !!! Za nieco ponad 6 biletów ulgowych można się zarejestrować w systemie Lubelskiego Roweru Miejskiego i korzystać do woli. Każde, pierwsze 20 minut wypożyczenia jest za free !!! Później system kasuje zgodnie z taryfikatorem, ale kto wam zabroni przesiadać się na drugi i kolejny rower i znowu pedałować za darmo :) Wiem, że wasza inwencja nie zna granic, a lubelska sieć jest wystarczająco rozwinięta. Z pewnością zauważyliście lokalizację stacji w okolicy szkoły, ale tych mniej zorientowanych informuję, że najbliższa znajduje się na Placu Zamkowym. Kolejne macie przy Tarasach Zamkowych, przy ratuszu i na Placu Wolności. No nic tylko siadać i kręcić. Dzięki temu zawsze będziecie na czas i skorzysta na tym wasza kondycja. nie pisałbym tego wszystkiego, gdybym sam nie spróbował.

1 2 3 4

Dzisiaj, przy okazji wyjścia na basen z klasą II BL, mieliśmy z p. Ewą Jóźwiak okazję spróbować tego środka lokomocji. Do tej pory „kopytkowaliśmy” wspólnie przynajmniej w jedną stronę. Czasami, jak towarzystwo zdążyło wysuszyć włosy, udało się zdążyć na autobus miejski. Jak nie, to znowu „dawaliśmy z buta”. Od dzisiaj koniec z tym !!! Teraz na spotkanie z klasami na basenie będziemy jeździć na rowerach. Wam też to proponuję jeszcze raz. Spróbujcie. Warto !!!

Wszelkich informacji szukajcie na stronie:

https://lubelskirower.pl/

Piotr Nizioł

WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

                                koszyczek z piłkami II                           

          Wszystkim odwiedzającym naszego bloga:

                     Uczniom, Absolwentom, Pracownikom i Przyjaciołom Szkoły 

       składamy serdeczne życzenia

           WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

                 Szkolny Zespół Programu „WF z Klasą”

PS W dniu dzisiejszym wygasł certyfikat bezpieczeństwa dla właściciela domeny blogiceo.nq.pl . W związku z tym pojawiły się problemy z logowaniem oraz redagowaniem blogów na tej stronie. Niemożliwe stało się między innymi dodawanie zdjęć :( Nie próbowałem czy będzie możliwe kontynuowanie zakładki „Do słuchania”. Mam nadzieję, że jest to zwykłe niedopatrzenie właściciela domeny i po świętach wszystko wróci do normy. Pozdrawiam !!!

PS_2 I już wszystko działa jak powinno. Jeden dzień im wystarczył… :)

Piotr Nizioł

Fotorelacja z turnieju mikstów

Chociaż w tenisie nie trzeba biegać po całej sali, bo gra toczy się przy stole, to atmosfera bywa równie radosna jak w koszykówce. Zobaczcie sami.

IMG_7448

B

5 ½ naszej ekipy…

C

A to nasi rywale

D

Los skojarzył w I rundzie Dominikę przeciwko bratu Michałowi z PSBiG

DD

Paweł bardziej niż Michałem interesował się jego koleżanką :)

DDD

Nasza para okazała się lepsza, były mistrz Licealiady (Michał) nie pomógł

E

Opiekun ZS Samochodowych pilnował swojej pary…

F

… ale Zuzia i Krystian okazali się lepsi

G

Tenis stołowy figurowy w wykonaniu Szymona …

GG

i Darii ;)

H

Druga przeszkoda na drodze do zwycięstwa też pokonana

I

I kto nam podskoczy ??? 

J

Dominika z Pawłem w wygranym meczu z pierwszym mikstem z IV LO 

K

Daria i Szymon ograli drugą parę z IV LO

L

Oprócz tego, że dobrze grają w tenisa, to jeszcze wdzięcznie pozują do zdjęć :)

LL

Miło się z wami grało, dziękujemy 

M

Nie powiedziałem Dominice i Pawłowi, że grają w półfinale przeciwko wicemistrzowi Licealiady  i … wygrali !!!

N

Drugi, nasz wewnętrzny, półfinał z „lotu ptaka”

O

Nasze trzy pary w półfinałach

OO

Się nalatałem podczas tego turnieju

OOO

Jeszcze kilka punktów i finał !!!

PP

Daria i Szymon po porażce z Zuzią i Krystianem wygrali mecz z II LO

PPP

A tu już walka o III miejsce

PPPP

Gdyby Szymon grał prawą ręką, to może byśmy zdobyli to III miejsce :P

R

Finał z parteru…

RR

Gąska i przyjaciele z „lotu ptaka” :) :) :)

S

Czwarte miejsce w debiucie, to dobry wynik

T

Dominika i Paweł otrzymali puchar za II miejsce

U

A Zuzia i Krystian za I !!!

Z

Piotr Nizioł

Dominacja naszych mikstów !!!

Pomysłodawcami turnieju par mieszanych, potocznie zwanych mikstami, byli nauczyciele wychowania fizycznego z Państwowych Szkół Budownictwa i Geodezji, p. Andrzej Budziński i p. Tomasz Bałdyga. Jako czynny sędzia tenisa stołowego, zostałem przez nich poproszony o przygotowanie i poprowadzenie turnieju. Rywalizacja toczyła się według zasad systemu rosyjskiego do dwóch przegranych z walką o miejsca 1,2 z prawej i o miejsce 3 z lewej strony drabinki turniejowej. Do zawodów zgłosiło się 11 lubelskich szkół, wystawiając 21 mikstów. Ostatecznie do rywalizacji przystąpiło 19 mikstów z 10 lubelskich szkół, wśród których znalazły się trzy nasze pary. W efekcie rozegranych gier wyniki turnieju przedstawiają się następująco:
1. Zuzanna Serafin i Krystian Kopeć – Zespół Szkół nr 1 im. Władysława Grabskiego (op. Piotr Nizioł),
2. Dominika Rawska i Paweł Gąska – Zespół Szkół nr 1 im. Władysława Grabskiego (op. Piotr Nizioł),
3. Daria Knap i Jakub Grabowski – XXIII LO (op. Leszek Bigaj),
4. Daria Waryszak i Szymon Bancerz – Zespół Szkół nr 1 im. Władysława Grabskiego (op. Piotr Nizioł),
5. Natalia Łopuch i Bartosz Urban – II LO (op. Krzysztof Wąsowski).
Nagrody w postaci statuetek dla 5 pierwszych par ufundowała p. Grażyna Kubuj – Bełz, Dyrektor PSBiG, która przyjęła także patronat nad turniejem. Puchary dla 3 pierwszych par ufundował Miejski Szkolny Związek Sportowy. W imieniu Zarządu MSZS dostarczył je Prezes, p. Dariusz Winiarczyk. Drobne upominki dla wszystkich uczestników przekazało Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie. Otwarcia oraz wręczenia nagród, pod nieobecność p. Grażyny Kubuj – Bełz, dokonał z-ca dyrektora p. Robert Sereda.
Dzisiejszy turniej spotkał się z dużym zainteresowaniem wśród lubelskich szkół. Wystąpiło w nim wielu medalistów Licealiady indywidualnej i drużynowej. Wyniki mogą oczywiście nieco zaskakiwać, ale na takim poziomie wytrenowania o końcowym sukcesie w większym stopniu stanowi postawa dziewczyny niż chłopaka. W związku z powyższym w trakcie turnieju doszło do kilku niespodzianek. Organizatorzy turnieju planują kontynuować rozgrywki w kolejnych latach. Zapowiedzieli jednak, że nie będą zapraszać do turnieju ZS nr 1 z Podwala !!! :) Dam jednak radę przeskoczyć tę przeszkodę. Mogę wystąpić z moimi uczennicami i uczniami jako XV LO lub TE-H :P .
Piotr Nizioł

PS Od wielu osób usłyszałem dzisiaj przychylne komentarze związane z ostatnią fotorelacją. Mam spore archiwum fotek z dzisiejszego turnieju par mieszanych. Postaram się zrobić jutro równie ciekawą galerię jak ta z meczu o 3 miejsce koszykarek.

Dla tych, którzy nie mogli być – fotorelacja na wesoło :D

Termin meczu o III miejsce niefortunnie pokrył się z rekolekcjami, dlatego niewielu kibiców z naszej szkoły mogło na żywo obejrzeć w akcji nasze koszykarki. Zapraszam do obejrzenia fotorelacji z tego meczu  tych, którzy nie mogli być wczoraj na MOSiR-ze. Tych co śledzili wydarzenia na żywo też zapraszam do przeżycia tego jeszcze raz.

Po obejrzeniu fotek zapraszam do wysłuchania stosownego do okoliczności utworu muzycznego, który znajdziecie w zakładce „Do słuchania”.

1 będzie tak

Będzie dobrze !!!

2 Pan Albert najpiękniejszy jest

Pan Albert najładniejszy jest ? Tak jest !!!

3 zaczynamy

No to zaczynamy…

4 czwarta sekunda meczu

Tym razem jeszcze nie wyszło

5 może mnie nie zabije jak rzucę

Może jak trafię, to mnie nie zdejmie

6 ucieknę im z lewej strony

Ucieknę im z lewej strony

8 cofnij do przodu

Cofnij do przodu :D

9 w przerwie humory dopisywały

Mały lansik w przerwie spotkania

10 po co biegać jak można latać

Po co biegać jak można latać ;

11jak mnie nie zabił wtedy, to i teraz daruje jak trafię

Jak mnie nie zdjął wtedy, to i teraz zostawi

12 za 1 też potrafię

Za 1 punkt też potrafię

13 nie wierzę, chyba mu przylutuje

Nie wierzę… Chyba mu przylutuje

14 żeby mnie wpuścił na boisko, bo chłopak jest na trybunach

Żeby mnie wpuścił na chwilę na boisko, bo chłopak patrzy

15 jak będziemy odbierać medale, to skoczysz po szampana

Jak będziemy odbierać medale, to skoczysz po szampana

16 a teraz ucieknę wam z prawej strony

A teraz wam ucieknę prawą stroną

17 za chwilę dekoracja a ja taka nieuczesana

Za chwilę dekoracja a ja taka nieuczesana…

18 ojtam, ojtam

Ojtam, ojtam …

19 ja mówiłem, żebyś nie rzucała za 3

Co? Ja mówiłem, żebyś nie rzucała za 3? To jakieś pomówienia!!!

20 to się sor zdecyduje, mam rzucać za 3 czy nie

To się sor zdecyduje. Mam rzucać za 3 czy nie?!!!

21 o czym myślą

O czym myślą? Angelika: ja też zdobyłam brąz; Rafał: p. Albert wszystkiego mnie nauczył; Mietek: za rok też będę absolwentem !!!

22 jak nie wygramy, to zobaczysz

Jak przez Ciebie nie wygramy, to zobaczysz !!!

23 trzeba było biegać dychy do maratonu, to byście tak nie drobiły

Trzeba było biegać „Dychy do Maratonu”, to byście tak nie drobiły

24 pomroczność jasna

Zabawa w ciuciubabkę czy pomroczność jasna ?

25 musimy wygrać bo postawiłem w STS

Musimy wygrać, postawiłem u buka !!!

26 mistrz taktyki i artysta plastyk w jednym

Już niedługo moje zagrywki taktyczne będą grane w NBA

27 się zdecyduj co pokazujesz, ani to natanek ani fakers

Pan się zdecyduje co pokazuje. Ni to „natanek” ni „fakers”

28 zostaw ją i tak nie trafi

Zostaw ją i tak nie trafi…

29 Kasia leć po tego szampana

Kasia !!! Leć po tego szampana !!!

30 mamy medal

Hurrrrrrrrrra !!! Mamy medal !!!

31 dzięki za grę

Dzięki za grę

32 radość fanów

Radość fanów

Kasia jeszcze nie wróciła

Kasia jeszcze nie wróciła ?

PS Pan Albert wczoraj nieco się wystraszył…

20160318_125326

Można ?

Foto: Paweł Polaczek, Edyta Bielak i ja :D

Jest medal !!!

dyplom

Olimpijski, 2016, rok wydaje się być dla nas sprzyjającym. Kończy się trzeci jego miesiąc, a my mamy trzeci medal Licealiady. Po srebrnych medalach tenisistek stołowych i piłkarzy nożnych, brązowe krążki zdobyły nasze koszykarki. Dzisiejszy mecz o trzecie miejsce z reprezentacją IX LO zakończył się zwycięstwem naszej drużyny 26 : 17. Ten medal, to kolejny sukces w dorobku szkoleniowym p. Alberta Czerniaka. Jest on tym większy, że osiągnięty z dziewczętami, które nie trenują koszykówki w klubach sportowych. Wszystko co zaprezentowały i osiągnęły podczas tegorocznej Licealiady, to efekt pracy na lekcjach WF i zajęciach pozalekcyjnych. Dzisiejsze spotkanie od początku przebiegało pod dyktando drużyny p. Czerniaka, który nawet na chwilę nie usiadł na ławce, tylko chodząc wzdłuż linii bocznej boiska, mobilizował swoje zawodniczki. W odróżnieniu od meczu półfinałowego, nasze dziewczęta zagrały odważnie, z polotem i przede wszystkim skutecznie. Za wyjątkiem momentu w drugiej kwarcie, w którym rywalki zbliżyły się na 1 punkt, dominacja naszej drużyny nie podlegała dyskusji. Na szczególne słowa pochwały zasłużyła Kasia Zaborek, która wreszcie zagrała pod koszami tak jak od niej wymagał nasz szkoleniowiec. Udanymi zbiórkami pod własnym koszem Kasia dawała okazje do szybkich kontrataków, które kończyły się punktami dla naszej drużyny. Nieocenione były także zbiórki w ataku. Pozwalały one na skuteczne dobitki lub budowanie kolejnej akcji. Kto wie, czy nie zmobilizowałem Kasi swoim wczorajszym wpisem? Podsumowując mecz półfinałowy napisałem o swoich odczuciach i oczekiwaniach trenera względem naszych zawodniczek. Zostały one spełnione przez większość naszych koszykarek. Wiktoria Olszewska z rozmysłem rozdzielała piłki na lewo i prawo, a jak było potrzeba, to sama odważnie wchodziła pod kosz rywalek. Popisała się także kilkoma przechwytami oraz blokami. Na skrzydłach dzielnie radziły sobie Dominika Pietrzak Joanna Latało. W końcu doczekaliśmy się szybkich i zdecydowanych wejść Asi pod kosz i udanych rzutów z dwutaktu. Szkoda tylko, że w końcówce meczu doznała ona kontuzji i żegnana brawami opuściła boisko, najpierw podtrzymywana przez koleżanki, a później na ramionach swojego trenera. Przygotowania i udział w „Dychach do Maratonu” miał niebagatelny wpływ na postawę Kasi Bordzoł na boisku. Niczym „Pendolino” biegała ona spod jednego kosza pod drugi wyprowadzając skuteczne kontry lub wracając, żeby bronić własnego kosza. Jedyną zawodniczką, zdaniem p. Alberta, która nie wykonywała jego poleceń była Magda Serafin. Zabronił on jej podejmowania prób rzutów za 3 punkty. Dzięki Bogu Magda nie posłuchała, robiła to co umie najlepiej i wzbogaciła nasze konto o 11 pkt rzucając 3 „trójki” :D Dobre zmiany (!!!) :) dawały także zawodniczki rezerwowe. Słowem cała drużyna zasłużyła na pochwałę. Nasz szkoleniowiec z optymizmem patrzy w przyszłość. Z „Brązowej drużyny” za rok pozostanie zdecydowana większość. Kończą naukę co prawda Wiktoria Olszewska, Magda Serafin i Kasia Bordzoł, ale ich miejsce zajmują już teraz młodsze koleżanki. To naturalna kolej rzeczy. Rok temu drużynę opuściły między innymi Anita Stępień Angelika Woźniak, które oglądały z trybun poczynania swoich następczyń. Obydwie były filarami ubiegłorocznej „Brązowej drużyny” i ich odejście udało się uzupełnić i obronić miejsce w Lublinie. Na chwilę obecną, to chyba szczyt możliwości. Bez trenujących w klubach zawodniczek wyższe miejsce jest raczej nieosiągalne. No chyba, że spełnią się marzenia p. Alberta i doczeka sie on w końcu ciemnoskórej uczennicy na Podwalu.

dekoracja

One zdobyły medale i punkty: Wiktoria Olszewska (4 pkt), Edyta BielakJoanna Latało (2), Dominika GembkaMagda Serafin (11), Katarzyna Zaborek (4), Katarzyna BordzołDominika Pietrzak (5) i Emilia Gospodarek. 

Piotr Nizioł

PS Fotki wymagają obróbki i zamieszczę je nieco później.

Na MOSiR-ze cudu nie było

W półfinale Licealiady rozegranym w hali MOSiR, nasze koszykarki przegrały z reprezentacją I LO 10 : 32. Rywalki przystąpiły do dzisiejszego meczu bardzo skoncentrowane. Szczególnie duży nacisk położyły na grę w obronie uniemożliwiając naszym dziewczętom skuteczne wejścia pod kosz. Trzeba także dodać, że podopieczne p. Alberta Czerniaka wydatnie pomagały w tym elemencie swoim rywalkom. Nawet wtedy kiedy udało im się znaleźć lukę w szczelnej obronie „Staszica”, to niemiłosiernie pudłowały. Bardziej aktywne rywalki dominowały także w walce na tablicach co kończyło się kontrami po naszych niecelnych rzutach lub skutecznymi dobitkami po własnych. Nasza drużyna odblokowała się dopiero w drugiej części gry, momentami przeważając na boisku. Ostatnią kwartę udało się nawet wygrać 8 : 5.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Skład naszej drużyny: Wiktoria Olszewska, Amanda Wasilewska, Joanna Latało, Dominika Gembka, Magda Serafin (6 pkt), Katarzyna Zaborek (2), Edyta Bielak, Katarzyna Bordzoł, Wiktoria Kuzel, Dominika Pietrzak (2), Emilia Gospodarek i Wiktoria Wartacz.

Jutro kolejny mecz naszej drużyny. O tej samej porze (11,45), w tym samym miejscu zmierzą się one w meczu o brązowe medale Licealiady z reprezentacją IX LO. Jeżeli miałbym upatrywać faworyta tego spotkania, to wskazałbym na naszą drużynę, która ma duży potencjał i pała chęcią rewanżu za minimalną porażkę w spotkaniu grupowym. Biorąc jednak pod uwagę dzisiejszą dyspozycję rzutową, to mam jednak pewne obawy. Cała nadzieja w tym, że może Asia Latało przypomni sobie swoje szybkie ataki z ostatniego meczu grupowego, Magda Serafin zacznie seryjnie (jak to „Serek” ;) ) rzucać „trójki” od pierwszej kwarty, Kasia Zaborek zdominuje walkę pod koszami, Wiktoria Olszewska zacznie dobrze rozgrywać a reszta drużyny poprawi skuteczność rzutową. Tego serdecznie życzę i czekam na pomyślne wieści z MOSiR-u.

PS Pomimo porażki opiekun naszej drużyny był bardzo zadowolony i szczęśliwy … z powodu że na parkingu przed halą nie zaparkował radiowóz policyjny tylko „Grupa Operacyjna WOPR-u” :D

11

Piotr Nizioł

Jutro początek Final Four w koszykówce

1

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami jutro rozpoczyna się dwudniowy turniej finałowy koszykarek i koszykarzy z udziałem naszej żeńskiej reprezentacji. W meczu półfinałowym, który rozpocznie się o godzinie 11,45 drużyna prowadzona przez p. Alberta Czerniaka zmierzy się z reprezentacją I LO. Zdaniem opiekuna naszej drużyny przed naszymi dziewczętami stoi bardzo trudne zadanie. Drużyna rywalek naszpikowana jest zawodniczkami trenującymi w lubelskich klubach, natomiast podopieczne p. Alberta to czystej krwi amatorki. Piękno sportu polega jednak na tym, że zdarzają się niespodzianki i nie zawsze faworyt zwycięża. Zresztą w bieżących rozgrywkach nasze koszykarki wielokrotnie pokazały, że potrafią się zmobilizować na mecz i wygrać z teoretycznie lepszą drużyną. Liczymy na to także jutro. Liczymy także na … liczną :D obecność naszych kibiców. Jutro po rekolekcjach, bez zbędnego ociągania się, wsiadać do 6, 17 lub 160 i jechać na MOSiR !!!

Piotr Nizioł

Zapraszają nas

Już od kilku lat, przy okazji Licealiady i amatorskich rozgrywek w tenisie stołowym, dyskutujemy w gronie organizatorów o jednej z konkurencji tenisowych, których brakuje w naszym współzawodnictwie. Gramy Licealiadę indywidualną i drużynową zarówno w mieście jak i na szczeblu wojewódzkim. Brakuje nam jednak gry w parach mieszanych.  A jest to przecież oficjalna konkurencja, w której odbywają się rozgrywki o Mistrzostwo Polski, Europy i Świata. Dlaczego zatem nie grać mikstów na poziomie szkolnym? Na odważne posunięcie w tym zakresie zdecydował się mój kolega, nauczyciel z Państwowych Szkół Budownictwa i Geodezji, p. Andrzej Budziński. Jako aktywny sędzia tenisa stołowego zostałem poproszony przez niego o pomoc w organizacji tego przedsięwzięcia. Można zatem powiedzieć, że wspólnie z p. Budzińskim, któremu w organizacji pomaga także inny nauczyciel z PSBiG p. Tomasz Bałdyga, jesteśmy pionierami tej konkurencji tenisowej w wydaniu szkół lubelskich średnich. Pierwszy taki turniej, którego oficjalnym patronem jest Dyrektor PSBiG, zaplanowany został na 21 marca. Do udziału w tym historycznym turnieju zostały zaproszone pary z 10 lubelskich szkół. Wśród tej doborowej stawki nie mogło oczywiście zabraknąć naszej szkoły, która ma chyba największe osiągnięcia tenisowe spośród lubelskich szkół średnich.

Zaproszenie

O naszych sukcesach tenisowych pisałem wielokrotnie na blogu w obecnej i poprzednich edycjach „WF z Klasą”. Przypomnę tylko, że nasze dziewczęta od ponad 10 lat plasują się na podium Licealiady zdobywając medale w mieście i w województwie. Niewiele ustępują im chłopcy, którym brakuje jedynie medalu drużynowego w województwie. Wszystko jednak przed nami. Wierzę, że zbliżająca się impreza będzie dodatkowym bodźcem dla dalszego rozwoju tenisa stołowego w naszej szkole.

Piotr Nizioł