EKSTRAKLASA !!!

Nasi absolwenci nie dają o sobie zapomnieć. Dopiero co pisałem o sukcesie Lubnaru naszpikowanym chłopakami z Podwala, nieco wcześniej o okresie przygotowawczym i ruchach kadrowych w klubach Ekstraligi Kobiet a dzisiaj z wielką radością przeczytałem o sukcesie KP Rapid Lublin, drużyny piłki nożnej plażowej. Tą wiedzą chcę się z wami czym prędzej podzielić.

KP Rapid Lublin logo

Lubelski Klub Piłkarski RAPID istnieje od 2003 roku. Od tego czasu z różnym skutkiem rywalizuje na polskich plażach i specjalnie przygotowywanych boiskach do tego rodzaju rozgrywek. W bieżącym sezonie Lublinianie występowali na zapleczu Ekstraklasy.

Plakat I ligi plażówki

Po wygraniu turnieju w Białymstoku (13-14 VII), w miniony weekend na boisku usypanym przy Centrum Handlowym PLAZA w Toruniu, odbył się turniej finałowy I ligi piłki nożnej plażowej PNPN z udziałem lubelskiej ekipy. Golkiperem Lublinian jest nasz dobry znajomy, wieloletni bramkarz naszej szkolnej drużyny Przemysław Hajkowski !!!

KP Rapid Lublin1

Przemek w zielonym stroju

Foto: https://www.facebook.com/RapidLublin/photos/pcb.2170600253037853/2170599699704575/?type=3&theater

W pierwszym meczu turnieju  RAPID przegrał 3 : 4 z gospodarzami FC Toruń. Kolejne mecze, to już dominacja lubelskiej drużyny i kolejne zwycięstwa ze Zdrowiem Garwolin 6 : 5Hetmanem Tykocin 9 : 2 Zgodą Chodecz 4 : 3. Wyniki te zapewniły drużynie Przemka pierwsze miejsce w turnieju i awans do Ekstraklasy !!! Brawo !!! Całej ekipie składam serdeczne gratulację i życzę sukcesów w przyszłorocznych rozgrywkach.

Piotr Nizioł

300 000 przeszło do historii

Skończył się 24.07.2019. O północy licznik wejść wskazywał 300 148 !!!

300148 1

Odwiedziny numer 300 000 miały miejsce gdzieś ok 8,00. Wiem bo kilka minut po tej godzinie byłem 300 004. Do chwili obecnej nie otrzymałem jednak maila z fotką dokumentującą ten jubileuszowy moment i konkurs pozostaje nierozwiązany. Moja skrzynka jest jednak otwarta nadal i jeśli otrzymam maila, to nagroda będzie przyznana. Jeżeli nie, to pula nagród rośnie :) W kolejnym konkursie może dorzucę coś z marki HARD ROCK CAFE !!! Bądźcie  bardziej czujni. Pozdrawiam !!!

Piotr Nizioł

Dzisiaj pęknie 300 000

Jest godzina 0:22 24.07.2019 roku. Licznik odwiedzin bloga wygląda jak poniżej

licznik

Wszystko wskazuje na to, że w dniu dzisiejszym licznik wejść na bloga zarejestruje odwiedzającego numer 300 000 :-o Zaczynając opisywanie naszej szkolnej sportowej rzeczywistości w roku 2013 nawet nie marzyłem o takim wyniku. Myślałem, że opiszę  obowiązkowe zadania w ramach programu „WF z Klasą” i po tym fakcie zakończę. Bloga w pierwszej edycji programu do chwili jego usunięcia :( odwiedzono 132 800 razy. Usunięto go dlatego, że był on założony na koncie jednego z naszych absolwentów i nie miałem możliwości, żeby skutecznie zabiegać o jego pozostawienie. Zdążyłem jednak zrobić kopię wszystkich wpisów i mam ją na dwóch nośnikach :)

strona tytułowa najstarszego bloga

Po roku okazało się, że program będzie kontynuowany i trzeba założyć nowego bloga. Tym razem moje umiejętności informatyczne pozwoliły mi już na samodzielne „blogowanie” i dzięki temu można go jeszcze przeglądać. Administratorzy z Centrum Edukacji Obywatelskiej zapewniają, że będzie to możliwe tylko do końca sierpnia. Kopie wszystkich wpisów też mam już zabezpieczone. Do dnia dzisiejszego bloga z drugiej edycji programu odwiedzono 90 137 razy i liczba ta powiększa się nieznacznie, bo pewnie niektórzy z naszych absolwentów wracają wspomnieniami do czasów szkolnych

Blog druga edycja 24.07.2019.png 1

Jeżeli dzisiaj ktoś zanotuje wejście numer 300 000, to w sumie da to grubo ponad pół miliona odsłon w przeciągu 6 lat. Duma mnie rozpiera, że moją „radosną twórczość” obejrzano tyle razy. To tak jakby na mojego bloga wszedł każdy mieszkaniec Lublina i jeszcze wszyscy zameldowani w powiecie lubelskim :-o Mam oczywiście świadomość, że to w sumie wąskie grono osób wchodzi na tę stronę, ale widać że robi to systematycznie. Żeby mi tylko z tej popularności sodóweczka do głowy nie uderzyła :)

W oczekiwaniu na odwiedzającego numer 300 000 proponuję zabawę orientacyjno – porządkową :D polegającą na zrobieniu zrzutu ekranu z tego jubileuszowego wejścia. Poprzednim razem przy odwiedzinach numer 100 000 nie do końca to się udało. Zapowiedź atrakcyjnej nagrody spowodowała wysyp fejkowych zgłoszeń i została ona w mojej szkolnej szafce. Te zgłoszenia możecie obejrzeć pod poniższym linkiem:

https://blogiceo.nq.pl/superstar22/2017/08/22/zapchana-skrzynka/

Jeżeli teraz komuś uda się wykonać zadanie konkursowe, to nagroda znajdzie w końcu właściciela. Zachęcam do zerkania kątem oka na licznik odwiedzin i zrobienie screena. Czekam na efekty waszej koncentracji uwagi i refleksu. Fotki wysyłać na mojego maila

                                           pn_superstar@o2.pl

Piotr Nizioł

Najlepsi w kraju !!!

Ekstraliga MP1

Extraliga.pl jest ogólnopolską formą rywalizacji szóstek piłkarskich. Wyróżnia się ona profesjonalną organizacją, obsługa medialną, relacjami video i transmisjami z finałów w Orange Sport. Po zakończeniu rozgrywek na szczeblach miast przyszedł czas na finały krajowe. W minioną sobotę na stadionie miejskim KKP Bydgoszcz odbyły się właśnie turnieje o Mistrzostwo Polski oraz o Puchar Polski szóstek piłkarskich z udziałem dwóch lubelskich ekip. Jedną z nich był Lubnar, który reprezentował Lublin w turnieju o Mistrzostwo Polski, drugim Auto1 Fabryka Formy występująca w turnieju o Puchar Polski. Miło mi poinformować, że tytuł mistrzowski zdobyła drużyna Lubnar, w której składzie grało aż trzech naszych absolwentów :) :) :)  Mikołaj Kostrzewa, Kamil Szymuś i Paweł Polaczek. Brawo chłopaki !!!

Lubnar MP

Mikołaj Kostrzewa pierwszy z lewej w górnym rzędzie, Paweł Polaczek pierwszy z lewej  i Kamil Szymuś pierwszy z prawej w dolnym

Foto: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2488705704527655&set=a.386427178088862&type=3&theater

Cała trójka z sukcesami reprezentowała kiedyś naszą szkołę w rozgrywkach Licealiady. Po zakończeniu nauki na Podwalu Mikołaj i Paweł kontynuują swoja przygodę z piłką  nożną będąc sędziami piłkarskimi, Kamil natomiast jest czynnym zawodnikiem Oriona Niedrzwica Duża, który występuje w lubelskiej klasie okręgowej. Jeszcze raz wielkie gratulacje dla całej ekipy Lubnaru.

Klikając w poniższy link możecie obejrzeć i wysłuchać pomeczową rozmowę z Mikołajem Kostrzewą, bramkarzem lubelskiej drużyny.

https://www.facebook.com/oakplublin/videos/2152169585081494/UzpfSTI3NjE5MzUzOTk4ODAwMTozNDMyMTQyODk5NTI1OTI/?__tn__=kC-R&eid=ARAyfvtpRKRvJRkQ2dtejQcCUOSLwCT_FKtMZvMHt3aFTB9X5KjJalc-GAVvD1Kybh1W2XoZ8zE1-jTG&hc_ref=ARTif5Sw4MgvnO1EP6sC5UlDrJxVEz61KNb6xs1JCoEnWAQyV2ODk7siuFsSURitOvo&__xts__[0]=68.ARC0KyCruCRYoymuqL7W06O4j2mh6hua4WzdpD6oMOatLaYMPQWQVzOewSE_sGmOlBkwunGdH9MAWVkaVJY2-KlviJVd3fZR_-GpJ4y9-IqTLuMLIV1BixImEsZfCrKIRj61aoDLYXL71Vm6cQpLhRL99Ekjo_WLx7t_u3Iyun8qbbLUq9MPFRvHcZzbEvrUcXiL_QBZCuVqjd39_CBTpTYrDn0SOJHHc4WtT8jKbKgs17svuzXsrbH_f_3s3e-bZr1VE8nMr-NRYhYKkyhlJVPZcK12cS8H_fPY5bxpspMdSFPtbH63s2YBpZem63DrTjnAXX4gjNBKwXoXP5MCj7JE9KTSykxd7zQuIxT_GPcWUF0XCFa3h-pQSgUdg3Z9t04x7fHn9qwZtAI9lREHzRQCjDtDxY9hAggp8ZNQJzUoFTYBIVXDiCjyAXz6U8hmghZZDq70KIMNcjqNur7nZXW6NbRRymATFr-9EBkI5YwEqfuZ2luNI_LZ3JO6hvXPy_s

Piotr Nizioł

I sprawa wyjaśniona :)

Przeglądając sportowe strony naszych lokalnych dzienników natknąłem się na przykrą informację o wycofaniu się z rozgrywek Ekstraligi Kobiet drużyny AZS PSW Biała Podlaska, w której jak być może pamiętacie występowała nasza absolwentka Kinga Niedbała.

Kinga Niedbała

Foto: Wojciech Szubartowski „Kurier Lubelski”

Powodem tej decyzji były oczywiście sprawy finansowe związane z występami na najwyższym szczeblu rozgrywek. Zarówno władze uczelni jak i miasta stwierdziły, że nie będą w stanie utrzymać drużyny w Ekstralidze :( Zmartwiłem się tą informacją bo oznaczała ona, że liczba drużyn elity kobiet z naszymi absolwentkami zmniejszy się z trzech: GKS Górnik Łęczna (Agata Guściora), KKS Czarni Sosnowiec (Dżesika Jaszek) i wspomniana ekipa AZS PSW Biała Podlaska (Kinga Niedbała) do dwóch. Miałem już pomysł, żeby wpisowi nadać tytuł „I co dalej?” Dzisiaj humor mi wrócił. Okazało się, że Kinga niedługo pozostawała bez klubu. Okazję szybko wykorzystała drużyna GKS Górnik Łęczna, która przygarnęła ją do siebie :) Obecnie jest ona z drużyną Mistrza Polski na obozie przygotowawczym na Litwie. Tam odbył się wczoraj mecz w ramach turnieju Amber Cup z … KKS Czarni Sosnowiec :D :D :D Na boisku zagrały przeciwko sobie tylko dwie nasze absolwentki: Dżesika i Kinga. Agata nadal leczy kontuzję. Mecz zakończył się wysoką wygraną Łęcznianek 4 : 1. Mam nadzieję, że w nowym sezonie będziemy mieli okazję oglądania wszystkich naszych absolwentek w meczach na najwyższym szczeblu rozgrywek. Wierzę też, że ich drużyny nadal będą stanowiły czołówkę ligową i włączą się do walki o tytuł mistrzowski.

Piotr Nizioł

Karol doceniony przez prezydenta Krzysztofa Żuka

Trwający sezon lekkoatletyczny to pasmo sukcesów zawodników AZS UMCS Lublin. W ubiegłym tygodniu zakończyły się Mistrzostwa Europy U 23 w szwedzkim Gavle oraz 30 Letnia Uniwersjada Neapol 2019, podczas których reprezentanci lubelskiego klubu sięgali po medale. Na uwagę zasługuje srebrny medal zdobyty podczas tej pierwszej z imprez w biegu na 110 metrów przez płotki przez Michała Sierockiego, który jest synem naszego byłego nauczyciela wychowania fizycznego. Wcześniej odbywały się krajowe zawody mistrzowskie w różnych kategoriach wiekowych. Podczas jednych z nich na podium stanął uczeń naszej szkoły Karol Jakubczak. Wspólnie z kolegami klubowymi Karol zdobył wicemistrzostwo kraju w sztafecie 4 x 400 podczas 73 PZLA Mistrzostw Polski U 20 rozgrywanych w Raciborzu. Sukcesy te zostały zauważone przez władze naszego miasta. Podczas miłej uroczystości w Trybunale Koronnym reprezentanci lubelskiego klubu wraz ze swoimi trenerami zostali uhonorowani listami gratulacyjnymi od Prezydenta Lublina p. Krzysztofa Żuka.

Karol Jakubczyk 2a

Foto: Franciszek Goszczyński „Dziennik Wschodni”

W imieniu prezydenta wyróżnienia wręczała jego zastępca p. Beata Stepaniuk – Kuśmierzak odpowiadająca w Lublinie za kulturę, sport i partycypację społeczną.

Karol Jakubczyk1

Karol trzeci od lewej, foto: Franciszek Goszczyński „Dziennik Wschodni”

Karolowi gratuluję sukcesów sportowych oraz otrzymanego wyróżnienia. Jeżeli ktoś zechce poznać szczegóły tej uroczystości, to proszę klikać w poniższy link:

https://www.dziennikwschodni.pl/sport/inne-dyscypliny/lekkoatletyka/lekkoatleci-azs-umcs-otrzymali-listy-gratulacyjne-od-prezydenta-lublina,n,1000246810.html

Piotr Nizioł

Pozdrowienia z XXV Olimpiady Młodzieży – Lubuskie 2019

Na drugim końcu Polski, dokładnie w Słubicach, trwa XXV Olimpiada Młodzieży w Sportach Letnich – LUBUSKIE 2019. Uczestniczą w niej młodzi rugbiści KS Budowlani Lublin (roczniki 2003-2004). Jak się łatwo domyślić nie ma wśród nich naszych uczniów. No chyba, że mowa o przyszłych Podwalakach :) . Tego wykluczyć nie można, gdyż jednym z opiekunów drużyny jest nasz nauczyciel p. Piotr Choduń.

Słubice1

Lublinianie są na miejscu już od dwóch dni. Ostro trenują a w wolnych chwilach zwiedzają to zabytkowe przygraniczne miasto oraz leżący po drugiej stronie Odry urokliwy ;) Frankfurt. Właśnie stamtąd otrzymałem wczoraj pozdrowienia od naszego nauczyciela, którymi na blogu chcę się z wami podzielić.

Słubice taktyka1 Słubice młyn1 Słubice aut1Frankfurt pozdrowienia1

PS Zawodnikom i ich trenerom życzę udanych zawodów.

Piotr Nizioł

Wczoraj na Narodowym

Dopiero w drodze powrotnej z Warszawy mogę Was pozdrowić. Pod sceną był taki ścisk, że ręce musiałem trzymać nad głową. Po powrocie do domu wrzucę kilka fotek.

proxy1 Bon Jovi set lista1

Dzisiejszy mail od organizatora koncertu przypomniał mi o obiecance, którą złożyłem w drodze powrotnej z koncertu. Pierwszy raz spotykam się z tak miłym podziękowaniem. Żeby zobaczyć jak było na koncercie wystarczy zapoznać się z setlistą. Przebój gonił przebój. Jako uzupełnienie zamieszczam kilka fotek.

Bon Jovi 00.jpg1

Żeby zająć strategiczne miejsce trzeba być odpowiednio wcześnie 

Bon Jovi A.jpg1

Niektórzy postawili na wygodę. Gdzieś tam na balkonie jest p. Małgosia Rogowska 

Bon Jovi 1.jpg1

To jeszcze ekipa techniczna, ale temperatura stale rosła

Bon Jovi 001.jpg1

A to już gwiazda wieczoru 

Bon Jovi 2.jpg1

Scenografia zmieniała się z każdym utworem nawiązując do płyty, z której pochodził

Bon Jovi 4.jpg1 Bon Jovi 5.jpg1 Bon Jovi 6.jpg1 Bon Jovi 8.jpg1

Wielu moich znajomych twierdzi, że Stadion Narodowy nie nadaje się na organizacje koncertów. Trudno jest go nagłośnić, bo to nie sala koncertowa. Osobiście myślę, że to kwestia wykonawcy i jego ekipy technicznej. Jeżeli chcecie posłuchać, to na youtube jest cała masa fragmentów koncertu. Zachęcam do klikania i słuchania. Warto :)

Piotr Nizioł

Znów proszę Was o wsparcie

Moim zamierzeniem zakładając bloga było informowanie o sporcie szkolnym, o osiągnięciach uczniów naszej szkoły, absolwentów i nauczycieli. Przez wiele lat tak właśnie było. Ten rok jest jednak wyjątkowy, nie szczędzi nam przykrych niespodzianek. Minęła raptem jego połowa a ja proszę Was kolejny raz o wsparcie. Tym razem pomocy potrzebuje nasza absolwentka Daniela Maińska, która odniosła poważną kontuzję reprezentując Polskę podczas siatkarskich Mistrzostw Europy Głuchych w Cagliari.

Daniela Maińska1

W pierwszym meczu turnieju, który był także etapem eliminacji do Igrzysk Głuchych w 2021 roku, Daniela zerwała więzadło krzyżowe przednie. Reprezentacja Polski zajęła w tym turnieju IV miejsce i uzyskała awans na wspomniane igrzyska. Pomóżmy Danieli spłacić zobowiązania za leczenie. Wiem, że z Waszą pomocą uda się dojść naszej absolwentce do formy i zagrać w turnieju olimpijskim. Szczegóły znajdziecie pod linkiem https://zrzutka.pl/sxpzz5

PS O kontuzji Danieli i zrzutce na jej leczenie dowiedziałem się tuż przed wyjazdem do Warszawy na koncert Bon Jovi. Po powrocie przeszukam swoje archiwum i jak znajdę jakieś zdjęcie z czasów gdy reprezentowała naszą szkołę, to wrzucę na bloga.

Piotr Nizioł

Pozdrawiam z Tuchowa

VI MMPSTS

Jestem tutaj na VI Międzynarodowych Mistrzostwach Polski Sędziów Tenisa Stołowego w Tenisie Stołowym. Mogę Was tylko pozdrowić z tego urokliwego miejsca, bo wynikiem sportowym raczej się nie pochwalę. Po dwóch wygranych i czterech porażkach skończyłem na 22 :) miejscu. Mogę się tylko pocieszyć tym  że przegrałem z zawodnikami II ligi słowackiej i naszymi ligowcami  a ja jak wiecie jestem czystej krwi amatorem. Jak będę miał dostęp do kompa, to wrzucę jakieś fotki.

VI MMPSTS1

Turniejowi towarzyszyła wystawa militariów…

VI MMPSTS2

…gdybym zrobił z nich użytek, to miałbym lepsze miejsce niż numer  :)

Pozdrawiam!!!

Piotr Nizioł