Większe mięśnie bez siłowni

FIFA20

Jak wiecie, co najmniej do 25 marca mamy zalecenie siedzenia w domach. Kwarantanna ma swoje zasady, do których musimy się wszyscy stosować. Żeby w niedalekiej przyszłości móc powrócić do normalnego funkcjonowania trzeba jakoś przejść przez ten trudny dla wszystkich czas. O ile przedmioty informatyczne, ścisłe i humanistyczne mają swoje platformy e-learningowe i można organizować na nich zdalne nauczanie, to wychowanie fizyczne pod tym względem wygląda nieco inaczej. Będąc zamkniętymi w mieszkaniach nie mamy możliwości pogrania w gry zespołowe, w tenisa stołowego czy inne wspólne ćwiczenie. Jak już zasygnalizowałem w ostatnim wpisie będziemy się starali przedstawiać Wam propozycje do samodzielnego ćwiczenia w domu. Dzisiaj kolejna porcja takiej wiedzy.  Wielu z Was regularnie chodzi na zajęcia do siłowni. Niektórzy mają nawet indywidualne programy ćwiczeń oraz dietę opracowane przez trenerów personalnych. W czasie kiedy siłownie zostały zamknięte chcemy zaproponować zestaw ćwiczeń z wykorzystaniem sprzętu dostępnego w domu, który pozwoli na samodzielne rozwijanie i wzmacnianie głównych partii mięśniowych. Klikając w poniższy link zapoznacie się propozycjami takich ćwiczeń, z ich krótkim opisem oraz instruktażowymi zdjęciami.

podciąganie się pod stołem

https://www.menshealth.pl/fitness/Jak-cwiczyc-w-domu-wieksze-miesnie-bez-silowni,3676,3

Zachęcam do zapoznania się i do ćwiczenia. Do zobaczenia !!!

Piotr Nizioł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge