Niezapomniane przeżycia…

Posted by :) in Bez kategorii | 1 Comment

W dniach 26 i 27 maja, czyli w poniedziałek i we wtorek my – uczniowie gimnazjum  P1150552wybraliśmy się na wycieczkę do Zakopanego i Słowacji. Wszyscy chętni do wyjazdu gimnazjaliści stawili się pod szkołą około 4:30. Spod szkoły wyjechaliśmy około 5:00. Czas w autokarze, jak zwykle podczas takich wycieczek, upłynął nam dość przyjemnie. Na miejsce dotarliśmy około godziny 12:00. Po przywitaniu się z przewodnikiem od razu udaliśmy się na zwiedzanie Tatr. Głównym punktem naszej wycieczki była Jaskinia Mroźna, której długość wynosi około 560m. Jaskinia ta znajduje się w Dolinie Kościeliskiej.

DSCN4692Po zwiedzeniu jaskini udaliśmy się do Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach. Wnętrze sanktuarium w większości wykonane jest z drewna. Obok kościoła znajduje się kaplica. W niej umieszczona została figura Matki Bożej Fatimskiej ofiarowana przez prymasa Polski kard. Stefana Wyszyńskiego. W tzw. Parku Fatimskim na terenie sanktuarium umieszczony został ołtarz, przy którym Jan Paweł II odprawił mszę św. w Zakopanem pod Krokwią 6 czerwca 1997. Po zrobieniu pamiątkowego, grupowego zdjęcia pod ołtarzem udaliśmy się w dalszą drogę. W drodze na Krupówki przejeżdżaliśmy obok Wielkiej Krokwi. Po pożegnaniu się z przewodnikiem mieliśmy czas wolny, aby zakupić pamiątki na Krupówkach. Około 18:00 zakwaterowaliśmy się w pensjonacie w Bukowinie Tatrzańskiej. Następnie zjedliśmy obiado-kolację. Około 20:30 chętne osoby udały się do aquaparku. Tak upłynął nam pierwszy dzień wycieczki.

IMG_0947      P1150530      P1150604

Następnego dnia o godzinie 8:00 wszyscy zebraliśmy się na śniadaP1150611niu. Po spakowaniu swoich rzeczy autokarem udaliśmy się w stronę Słowacji. Po dotarciu na miejsce powędrowaliśmy w stronę wodospadów. Widoki zapierały dech w piersi. Około 15:00 wróciliśmy do pensjonatu na obiad. Po posiłku udaliśmy się w drogę powrotną. W Starym Sączu zatrzymaliśmy się, aby obejrzeć Ołtarz Papieski oraz Muzeum Jana Pawła II. Takim akcentem zakończyliśmy naszą wycieczkę. Podczas drogi w autokarze panowała niesamowita atmosfera. Wszyscy razem śpiewaliśmy piosenki i wspominaliśmy obejrzane przez te dwa dni zabytki oraz krajobrazy. Pod szkołę dotarliśmy około 24:00.

Mimo iż  pogoda nam nie dopisywała, wydaje mi się, że wszyscy są zadowoleni z wycieczki. Obejrzeliśmy wiele ciekawych miejsce i rzeczy. Mogliśmy z bliska przyjrzeć się miejscom, które nie zostały jeszcze w jakikolwiek sposób zmienione przez człowieka. Z czystym sumieniem możemy polecić miejsca, które zwiedziliśmy osobom, które nie uczestniczyły w tym wyjeździe, a sami liczymy na to, że za niedługo zostanie zorganizowany podobny wyjazd.

Karolina ;)

One Response to Niezapomniane przeżycia…

1. Włącz się! says:

Ciekawy opis wycieczki zilustrowany zdjęciami. Brawo!

Pozdrawiam.
    Anula
    CEO

P.S.
    Przeformułowałabym tylko jedno zdanie:
    „Mimo, iż przez większą część wyjazdu pogoda nie dopisywała nam, wydaje mi się, że wszyscy są zadowoleni z wycieczki. ”
    „Mimo iż (bez przecinka) pogoda nam nie dopisywała, wydaje mi się, że…..”