Sztuka zaangażowania

Informacja

Artykuł opublikowano dnia 20 sie 2014 w kategorii O projekcie.

Pierwsze kroki w projekcie – Zakopane

Na lipcowym spotkaniu z uczestnikami projektu mieliśmy okazję przyjrzeć się pomysłom na projekty wszystkich 8 grup. Chcielibyśmy zaprezentować wam jeden z nich. Temat wydaje się bardzo aktualny, zwłaszcza w kontekście wakacyjnych wypraw.

Jest to film nakręcony przez uczennice z Zespołu Państwowych Szkół Artystycznych w Zakopanem, czyli przez nasze najmłodsze uczestniczki. Dotyka on problemu aktualnego w wielu polskich miastach oraz przestrzeni poboczy dróg, które przez lata młodego polskiego kapitalizmu obrosły w nieskończoną liczbę reklam, banerów, bilbordów i stawianych na dziko tablic informacyjnych.

Zobaczcie, jak do tematu podeszły młode mieszkanki Zakopanego

A w nawiązaniu do tematu, proponuję zerknąć na wyniki konkursu na najbardziej oszpecone przez reklamy miejsca w Polsce.

http://miastomoje.org/miastoszpeciciel2/oto_miastoszpeciciel

 

A wy, jakie macie wrażenie po wakacyjnych wyprawach po Polsce?

Zostaw odpowiedź

*

CommentLuv badge
css.php