Sztuka zaangażowania

Informacja

Artykuł opublikowano dnia 22 gru 2014 w kategorii O projekcie.

Zadanie na działanie vol. 4

Jak stworzyć skuteczną kampanię społeczną? Jak wpłynąć na zachowanie odbiorcy kampanii? Mamy dla Was ostatnie zadanie na działanie!

Grażyna Skarżyńska, twórczyni reklam wymyśliła dla Was zadanie, które pomoże Wam stworzyć skuteczną kampanię.

Zobaczcie film z zadaniem eksperta:

YouTube Preview Image

Podsumowując:

1. Wybierzcie sobie 3-4 kampanie społeczne, które są lub były pokazywane w mediach

2. Odpowiedzcie sobie na następujące pytania:

- Co robi, myśli odbiorca przed obejrzeniem kampanii?

- Jak ma zachowywać się odbiorca, po obejrzeniu kampanii?

- Co mówi nadawca? W jaki sposób, czym przekonuje odbiorcę do zmiany zachowania? (główny przekaz)

3. Przygotujcie własne odpowiedzi na te pytania i prześlijcie je na adres dominik.cudny@ceo.org.pl

Termin nadsyłania odpowiedzi mija 16.01.2014

To ostatnie zadanie na działanie, które dla Was przewidzieliśmy. Mamy nadzieję, że spróbujecie je wykonać. Pamiętajcie, że dla grup które podejmą się wyzwania, przewidujemy nagrody!

Zostaw odpowiedź

*

CommentLuv badge
css.php