Język angielski 5c i 6

Opiekun Marcin Wiśniewski

SPRAWDZAMY I TWORZYMY MATERIAŁY (Styczeń 2013)

Szóstoklasiści wcielili się w role twórców przewodnika po atrakcjach Londynu.

Najpierw (w domu) gromadzili materiały wyszukując strony opisujące wskazane przez nauczyciela atrakcje stolicy Wielkiej Brytanii: London Eye, Tower of London, Muzeum Historii Naturalnej i Muzeum figur woskowych. W klasie, uzbrojeni w niezbędną wiedzę, powtórnie zaglądali na strony wybranych portali i wspólnie wypełniali przygotowane przez nauczyciela karty pracy. Tworzyli bazę wiedzy niezbędną dla każdego turysty zwiedzającego Londyn, zawierającą takie informacje jak: godziny otwarcia, ceny biletów, co możemy zobaczyć wybierając daną atrakcję turystyczną i wreszcie niezwykle istotna informacja – jak dotrzeć do interesującego nas miejsca. Na koniec uczniowie wybierali najciekawsze, ich zdaniem, miejsce. Zwyciężyło Muzeum figur woskowych :)

Zajrzyjcie na strony, z których korzystali uczniowie…

Fot. http://pl.wikipedia.org/

ZADANIE TIK (Listopad 2013)

Uczniowie zgłębiali tajniki poczty elektronicznej. W grupach dowiadywali się jak tworzyć i wysyłać wiadomość i zdobytą wiedzę przekazywali sobie nawzajem.  Ich zadaniem było  napisać i wysłać list do nauczyciela…

Dodaj komentarz