Tabata – mocny wycisk

Kolejna odsłona naszych ruchowych przerywników. Kolejny pan profesor włączył się do naszej akcji i zmobilizował się i grupę do aktywności ruchowej w trakcie krótkiego przerywnika w lekcji. W klasach IA,  IB, III B, III D i IV D chłopaki doświadczyli tabaty, czyli pracy mięśni w pełnym tego słowa znaczeniu.1-20160420_130403

Pan Marcin Roszak nauczyciel angielskiego sam też zaangażował się w te pracę. Na zdjęciach mamy klasę III D, która chyba najczęściej „wykorzystywana” jest na tych przerywnikach.1-20160420_130536

Jako że mam z nimi lekcji wysłuchuję też relacji z tych wydarzeń. I raczej są to pozytywne odczucia.1-20160420_131815

Cieszę się, że kolejny nauczyciel włączył się aktywnie w nasze działania.

Wśród tych panów jakoś czuję się osamotniona. Dotychczas męska część grona zaangażowała się w te działania.

Do końca realizacji naszego II zadania WF z klasą pozostało jeszcze trochę czasu, więc może któraś pani się przełamie.

Choć najważniejsze nie jest chyba jako część społeczności się włączyła do akcji. Ważne, żeby nie pozostało tą akcją, ale świadomym działaniem, które na stałe zagości w murach naszej szkoły.

 

2 thoughts on “Tabata – mocny wycisk

    • Prawdę mówiąc myślałam, że to tylko u nas tak ciężko. Wiele namawiania, dopytywania. sukces połowiczny, bo na całe grono tylko 5 osób się zdecydowało. Sami panowie.
      Jeszcze trudniej jest nam zmobilizować rodziców do współpracy, jesteśmy szkołą ponadgimnazjalną. I to jest mego wyzwanie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge