Jeszcze tylko 3 tygodnie do końca III edycji programu WF z Klasą. Jako, że ścieżki edukacyjne są najbardziej rozbudowanymi zadaniami w tym roku, podpowiadamy Wam jak opisać ich realizację po II semestrze.
W swojej relacji na blogu uwzględnijcie odpowiedzi na poniższe pytania pomocnicze:
Zadania dla WF-isty
1. PROJEKT EDUKACYJNY
- Jaki był temat i cel projektu?
- Jak się do niego przygotowywaliście?
- Czy opracowaliście zasady współpracy (jeśli tak to wymieńcie choć kilka z nich?
- Ile osób uczestniczyło w projekcie?
- Jak wyglądał przebieg zadania (opiszcie krok po kroku podjęte działania, załączcie harmonogram uwzględniający poszczególne etapy)?
- Jaka była rola nauczyciela? Jakie zadania wzięli na siebie uczniowie?
- Na czym polegała prezentacja efektów Waszej pracy?
- Jakie przyjęliście kryteria oceny projektu?
- Jakie były wrażenia i opinie uczniów o Waszej wspólnej pracy?
- Czy założone cele zostały osiągnięte?
- Co się udało? Co było trudne?
- Jakich wskazówek możecie udzielić nauczycielom, którzy chcieliby iść w Wasze ślady?
2. PODSUMOWANIE/zbadanie stanu końcowego/wnioski na przyszłość.
- Co i w jaki sposób zmieniło się w Waszej szkole po roku realizacji wybranej ścieżki?
- W jaki sposób przeprowadziliście ewaluację Waszych działań? Z jakich narzędzi skorzystaliście?
- Czy uczniowie dostrzegają jakieś zmiany?
- Co Waszym zdaniem warto byłoby kontynuować?
- Jakich wskazówek możecie udzielić nauczycielom, którzy chcieliby iść w Wasze ślady?
Skorzystajcie z naszych pytań pomocniczych oraz podpowiedzi i stwórzcie kompletny materiał edukacyjny, z którego z powodzeniem będą mogli skorzystać inni nauczyciele.
Czekamy na Wasze opisy