Pierwsza Akcja – reklama komercyjna

Czy we współczesnym świecie możliwe jest życie bez reklamy? Czy dziś sprzedalibyśmy jakikolwiek produkt, gdyby nie miał on swojej reklamy, swojego plakatu?

W końcu reklama to perswazyjny przekaz, którego celem jest  skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Reklamami jesteśmy bombardowani z każdej strony.

Pozostaje więc pytanie jak reklama oddziałuje na nas. Czy jesteśmy na nią odporni, czy może jednak ulegamy jej wpływom? O tym zastanawialiśmy się już na naszym blogu, warto sobie przypomnieć i zastanowić się, czy i w jakim stopniu reklama wpływa na nas: http://blogiceo.nq.pl/wlaczsie/2013/01/10/reklama-blaski-i-cienie/

Poza tym pamiętajmy o tym, że reklama nie zawsze musi być komercyjna. Możemy reklamować jakieś idee, które nie mają na celu sprzedaży. Wtedy spotykamy się z kampania społeczną. O tym także pisaliśmy na naszym blogu: http://blogiceo.nq.pl/wlaczsie/2013/02/20/kampanie-spoleczne-czyli-reklama-w-sluzbie-idei/

Warto zastanowić się jakie mamy dzisiaj reklamy? Czy są one agresywne, seksualne. Czy naruszają granice dobrego smaku? Pamiętacie kiedyś jak było głośno o reklamie sieci komórkowej Heyah, która wykorzystała osobę Lenina do promowania swoich usług? Pisaliśmy o tym: http://blogiceo.nq.pl/wlaczsie/2013/01/15/lenin-w-reklamie-heyah/

Reklama stała się częścią przekazu medialnego. W reklamie występują celebryci, aktorzy, dziennikarze, muzycy i wszyscy ludzie wielkiego show biznesu. Niektórzy z nich reklamują towary inni usługi. Z takimi komercjalnymi reklamami wiąże się nasza pierwsza „Akcja medialna”. Więcej o tym opowiem Andrzej Garapich – prezes zarządu z Polskich Badań Internetu.

Zobaczcie co ekspert ma Wam do powiedzenia:

YouTube Preview Image

Zachęcamy do rozwiązania zadania przedstawionego przez eksperta. Swoje odpowiedzi prześlijcie do nas na adres: agata.janeczek@ceo.org.pl. Najlepsze z nich zostaną nagrodzone.

Termin nadsyłania odpowiedzi mija 20 listopada!

Czekamy na Wasze mejle.

Ten wpis opublikowano w kategoriach: Akcja medialna, Bez kategorii, Włącz się! Młodzi i media, Włącz się! Młodzi i media - edycja 2012/13 z tagami: , , , , , , , , . Dodaj do zakładek ten link.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge