Uśmiechnięty Barack Obama

BarackObama2005portrait

Zródło: http://commons.wikimedia.org/wiki/Barack_Obama#mediaviewer/File:BarackObama2005portrait.jpg

Public Domain Autor: Mfield

Mapa Paryża

Paris_1st

Żródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/1._dzielnica_Pary%C5%BCa#mediaviewer/File:Paris_1st.png

CC BY-SA 2.5 Autor: OgreBot

Zwierzątko domowe clipart

dog-304206_1280

Żródło:http://pixabay.com/pl/pies-edukacyjny-film-animowany-ko%C5%9B%C4%87-304206/

CC0 Public Domain Darmowy do użytku komercyjnego / Nie wymaga przypisania

Podkład muzyczny

http://cctrax.com/v/585-va/1533-full-experience

by-nc-sa

Zadania w module drugim.

1. Co jest potrzebne, abyście w sieci czuli się bezpiecznie?

1. Najważniejszy antywirus, uchroni nas przede wszystkim przez niechcianymi wirusami jeżeli zdąży nam się wejść w nieznany link

2. Wylogować się z poczty e-mail lub portalu społecznościowego, kiedy skończysz z nich korzystać

3. Używaj nicku/pseudonimu zamiast imienia i nazwiska

4. Bądź ostrożny przy wysyłaniu i zamieszczaniu w sieci swoich zdjęć – nigdy nie wiesz, co dalej się z nimi stanie

5. Nie rozmawiaj z osobami z sieci na tematy intymne

6. Nie podawaj nikomu swoich loginów i haseł – ktoś inny podając się za Ciebie może np. wysyłać Twoim znajomym przykre wiadomości

7. Używaj trudnych do odgadnięcia haseł np. składających się ze słowa i cyfr

security

2. Podaj nazwę lub link konkretnego nadawcy (gazety, radia, telewizji, portalu), który waszym zdaniem jest najbardziej obiektywny. Uzasadnij swój wybór.

https://www.youtube.com/user/wideoprezentacje – jest to kanał w serwisie YouTube poświęcony branży elektronicznej i nie tylko. Główny nazwijmy go „Prezenter” Ator wypowiada się na wszelakie tematy związane również z polityką z ekonomią czy najnowszymi wieściami ze świata. Cały kanał prowadzony jest bez tak zwanego „owijania w bawełnę” oznacza to, że każdy film zawiera rzeczowe sprawdzone informacje aby nie wprowadzić widza w błąd przy jednoczesnym prostym przekazie. Każdy temat jest rozkładany na czynniki pierwsze za zachowaniem obu stron czy to konfliktu czy wymienienu zalet oraz wad. Naszym zdaniem jest to jeden z niewielu uczciwych jak i obiektywnych kanałów w dzisiejszych czasach.

 https://www.youtube.com/user/wideoprezentacje

3. Stosując zasady dobrego dziennikarstwa. Wymyślcie slogan promujący Wasz blog. Najlepsze slogany pokażemy w następnym module.

,,Na naszego bloga, zaprasza Cię nasza kreatywna załoga!”

lub

,, Młodzi, piękni, kreatywni”

Nasze zadania w pierwszym module.

1. Dlaczego zgłosiliście się na ten kurs, czego oczekujecie? Wybierzcie najbardziej pasujące do was zdjęcie z ekranu nr 13 i napiszcie dlaczego je wybraliście.

Nasza grupa zgłosiła się do programu ,,Młodzi i media” gdyż chcemy poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą mediów. Uważamy, że dany kurs będzie bardzo przydatny w naszym życiu gdyż w XXI w. media są nieodłączną częścią naszego życia. Myślimy, że będzie to również dla nas świetna zabawa i będziemy mogli się wykazać, dlatego też zgodnie wybraliśmy obrazek przedstawiający tarczę z rzutką. Będziemy dążyć przede wszystkim do założonych przez nas celów, chociaż droga może okazać się trudna.

cel

 

2. „Media w szkole” – z czym kojarzy wam się to hasło (przeprowadźcie burzę mózgów i wypiszcie przynajmniej 10 skojarzeń).

,Media w szkole”- Nasze skojarzenia to:

1.Radio węzeł

2. Gazetka szkolna

3. Portale społecznościowe

4. Internet

internet

5. Szybka możliwość przekazania informacji

6. Plakaty

7. Książki

MTAyNHg3Njg,11898189_11898173

8. Biblioteka

9. Oglądanie filmów w szkole( na zajęciach)

10. Komputery

komputery-dla-bibliotek-2013

3. Wymyślcie tytuł swojego bloga  i hasło, które mogłoby reklamować wasz blog wśród innych uczestników kursu i w waszej szkole.Podajcie link do waszego bloga.

Tytuł naszego bloga: YANG CREATIVE

hasło : Młodzi, piękni, kreatywni

http://blogiceo.nq.pl/yangcreative/

kwiat-kwitnacej-wisni-japonia.jpg

 

 

 

Język mediów

Wszyscy nadawcy mediów starają się zdobyć naszą uwagę i w możliwie najbardziej interesujący sposób przekazać bieżące informacje lub swoje opinie. Czy jednak istnieje na to jeden, uniwersalny sposób?

Nadawcy mediów starają się zdobyć naszą uwagę i w możliwie najbardziej interesujący sposób przekazać bieżące informacje lub swoje opinie ale nie ma na to jednego uniwersalnego sposobu. Nadawcy mediów powinni stosować skróty. Nie można podawać za dużo informacji gdyż odbiorca znudziłby się czytając dłuższy tekst. W celu urozmaicenia przekazu należy używać infografiki, wykresów i fotografii które zainteresują potencjalnych odbiorców.Aby przyciągnąć uwagę czytelników gazet i mediów internetowych należy stosować unifikację czyli zestawienia wyrazów, które nie łączą się zazwyczaj ze względu na wyraźne konotacje. Forma powinna być atrakcyjna i wyrazista. Te cechy sprawią, że przykujemy uwagę do właśnie tej konkretnej wiadomości ,informacji czy opinii.

Witajcie ! :)

Jesteśmy grupą nastolatków z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mińsku Mazowieckim. Nazywamy się Yang Creative i  w tym roku po raz pierwszy uczestniczymy w programie „Młodzi Media” i z tej właśnie okazji powstał ten blog.

16799_770094476396852_90879614430925701_n

Pozdrawiamy i zachęcamy do odwiedzania!