Jako szef grupy projektu pt.”REMONT MIESZKANIA” miałam za zadanie:
- uzupełnić kartę projektu znajdującą się obecnie na moim blogu,
- kierowanie grupą składającą się z Marty,Oli i ze mnie, czyli Zuzy,
- wykonanie prezentacji multimedialnej, którą miałyśmy zaprezentować naszej klasie.
Praca PRZEBIEGAŁA SPRAWNIE ,BEZ KŁÓTNI , ale z drobnymi problemami technicznymi ( jak usunięcie obliczeń jednego pokoi).Myślę ,że takie projekty powinne być stosowane także w czwartych i piątych klasach ponieważ to świetna zabawa ,bo szuka się mebli oraz wymyśla się wymiary domu który byłby odpowiedni do swoich wymagań,można tez stworzyć wymarzony pokój w komputerze i zobaczyć ewentualnie ile by kosztowałby jego remont.A najlepsze jest to że dostaje się za taką zabawę OCENĘ! :) :) :) :) :) :) :) :)

28.02.2011

Prezentacja…

Przy tej pracy domowej nauczyłam się korzystać ze strony prezi.com
Poznałam zasady których muszę przestrzegać serfując w sieci.
Wiele podpunktów w prezentacji poznałam już wcześniej na lekcjach informatyki.
Myślę że praca wymagała ogromnej cierpliwości,gdyż była dosyć skomplikowana,jednakże była świetna zabawą.
Lekcje prowadzące przez naszą panią były bardzo ciekawe.To właśnie tę lekcje pomogły mi wykonać tę prezentacje.
Do pracy się oby dwie (też Marcelina) bardzo się przyłożyłyśmy,ponieważ zależy nam na dobrej ocenie.

http://prezi.com/gp5vhkjx_tpo/zasady-bezpieczenstwa-w-sieci/

26.12.2010

Oto cała ja

COŚ O MNIE

Nazywam się Zuza i mam 12 lat.Moim pasją jest gimnastyka artystyczna. Od poniedziałku do piątku trenuje po 4 godziny dziennie,a w weekendy  jeżdżę oczywiście na zawody.Pamiętam o zasadzie „TRENING CZYNI MISTRZA”.Nie zapominam przede wszystkim o obowiązkach!Szkoła to danie główne,a pasja to wyśmienity deser.

INFORMACJE-1

Chociaż pierwsze zawody w gimnastyce artystycznej odbyły się ponad 50 lat temu, to w skład dyscyplin olimpijskich weszła dopiero w 1984 roku(Los Angeles).Ta dyscyplina sportowa jest przeznaczona tylko dla dziewcząt od lat 6.

INFORMACJE-2

Gimnastyczki występują w różnych kategoriach wiekowych:

  1. klasa młodzieżowa (najmłodsza) -do lat 9
  2. klasa III-od lat 9 do lat 10
  3. klasa II- od lat 10 do lat 12
  4. klasa I-od lat 12 do lat 15
  5. klasa mistrzowska-od lat 15

Od stycznia będę startować w klasie I!

PRZYBORY

  1. układ taneczno – akrobatyczny (bez przyboru) tylko klasa młodzieżowa i III
  2. skakanka
  3. obręcz
  4. piłka
  5. maczugi
  6. wstążka

Moim ulubionym przyborem (układem) jest piłka.19 grudnia 2010 roku zdobyłam 1 miejsce na Ogólnopolskich zawodach w gimnastyce artystycznej  w Poznaniu.Teraz jak wspomniałam wcześniej od stycznia przechodzę do klasy I.Ciężko będzie tym bardziej, że nie ma nic gorszego od maczug,boje się ich, są dosyć….nie są aż tak ciężkie,ale dostać taką maczugą w głowę lub w nos…to nie jest miłe uczucie!Niby mam je gumowe lecz i tak  boli jak się nią uderze .Czy plastikowe , czy gumowe i tak to samo!

Wypróbowano na własnej skórze!

UKŁADY ZBIOROWE

Istnieje też w gimnastyce artystycznej układ zbiorowy,występuje w nim 5-6  gimnastyczek .Elementy muszą być wykonywane równocześnie!   Miałam przyjemność wykonywać układ zbiorowy z moimi koleżankami klubowymi.Jest to niesamowite przeżycie,które uczy współpracy i wzajemnego wspierania się oraz wybaczania nawzajem drobnych niepowodzeń.

Na zdjęciu widać tylko mnie i moją koleżankę.

PIĘKNO , WDZIĘK I GRACJA

W tym  sporcie mile widziane są piękne fryzury (nie mają one przeszkadzać w ćwiczeniach) ,prześliczne stroje, napalcówki i oczywiście uśmiech.Cóż to za układ wykonany bez uśmiechu!Pewnie zastanawiacie się co to napalcówki? Otóż to rodzaj baletki  na pół stopy.

IDEALNA ZAWODNICZKA POWINNA BYĆ:

  • gibka
  • rozciągnięta
  • uśmiechnięta
  • szczupła
  • mieć kondycje
  • być pracowita i dążąca do celu

ZDJĘCIA I MINI SŁOWNICZEK

UKŁAD TANECZNO-AKROBATYCZNY

UKŁAD Z SKAKANKĄ

UKŁAD Z OBRĘCZĄ

UKŁAD Z PIŁKĄ

UKŁAD Z MACZUGAMI

UKŁAD Z WSTĄŻKĄ

TRENING-1

TRENING-2

TRENING-3

UKŁAD POKAZOWY-WĄŻ (TO NADAL JA)

  1. Przy wykonywaniu zadania domowego wymagającego pomocy komputera, staraj się wykorzystywać różne źródła informacji.
  2. Nie przepisuj bezpośrednio tekstów zawartych na stronie internetowej, gdyż mogą być fałszywe.
  3. Nie podpisuj się pod nieswoją pracą i podawaj źródła z których przepisałeś  informacje.
  4. Wyłączaj urządzenia mobilne np: komórkę na czas trwania lekcji.                                  -w szczególnych przypadkach nauczyciel    może  wykorzystać je  do celów edukacyjnych.
  5. Twórz bazy mailowe i zachęcaj do tego rodziców i nauczycieli , ten sposób ułatwiacie i poprawiacie komunikacje.
  6. Zasady dotyczące bezpieczeństwa w sieci:                                                                                                       -nie otwieraj podejrzanych mailów          np:ZOBACZ KTO TO! , gdyż grozi to wirusem komputerowym.                                                        -nie podawaj swoich danych  np: nr.tel., adresu zamieszkania,unikaj też podawania swojego imienia i nazwiska ,a także rodziców , miejsca budynku ich pracy  do jakiej szkoły chodzisz.                                              -nie spotykaj się z nieznajomymi osobami poznanymi w sieci , ponieważ nie masz pewności kim oni są. Jeżeli jednak sprawy pójdą za daleko na spotkanie nie idź sam tylko z osobom  najlepiej dorosłą.Unikaj takich sytuacji!                                                                                        -nie podawaj haseł i loginów do portali mailowych i społecznościowych , ponieważ może skończyć się to źle. Okaże się , że osobie której podałeś hasło niedokońca można wierzyć.                                              -informuj dorosłych o swoich podejrzeniach przemocy w sieci , gdyż możne być to coś groźnego.

-stosuj etykiety na swoich kontach meilowych  i            społecznościowych .

7.Pomagaj nauczycielom , rodzicom , kolegom,dziadkom itd.  w                     poznawaniu  komputera.

30.11.2010

Kodeks 2.0

1.Korzystaj z różnych źródeł przy pisaniu zadań domowych.

2.Krytycznie i kreatywnie analizuj informacje znalezione w internecie.

3.Uczniowie i nauczyciele naszej szkoły nie podpisują się pod nieswoja pracą,podają źródła,z których korzystali przy tworzeniu jej.

4.Urządzenia mobilne wyłączamy na czas lekcji

-w szczególnych przypadkach nauczyciel może pozwolić na wykorzystanie urządzeń mobilny w celach edukacyjnych.

5.W naszej szkole tworzymy bazę mailową nauczycieli,uczniów i rodzicaw w celu ułatwienia i poprawy komunikacji.

6.Zasady bezpieczenstwa w sieci:

-nie otwieramy podejrzanych maili (grozi wirusem)

-nie podajemy danych o sobie: nr.tel.,adres zamieszkania,unikamy podawania nazwiska,danych rodziców

-nie spotykamy się z nieznajomymi poznanymi w sieci

-jeżeli dochodzi do spotkania idziemy na nie z osobą towarzysząca(najlepiej dorosłą)

-nie podajemy haseł do kont mailowych oraz do portali społecznościowych

-reagujemy na obawy przemocy w sieci informując o niej dorosłych

-stosujemy etykiete

7.Uczniowie pomagają nauczycielom,rodzicom,dziadkom itd. poznawaniu i korzystaniu z urządzeń komputerowych

W naszej szkole znajdują się dwie pracownie komputerowe umożliwiające nam rozwijać własne informacje, na temat nie tylko informatyczny,ale też  przyrodniczy,historyczny itp.

Nauczyciele i uczniowie naszej szkoły nie podpisują się swoim imieniem i nazwiskiem pod nie swoją pracą.

Wiedzą też jak bezpiecznie korzystać wolnych licencji.

23.11.2010

Witam

Na tym blogu będę opisywać postępy pracy nad kodeksem 2.0 w naszej szkole.

css.php